Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtGeldt Gerechtigheid in een Europese lidstaat Hongarije 2010.
Gepost door: jimmy ()
Datum: 17 april 2010 01:19

er zijn vast nog mensen die mijn verhaal hebben gelezen...ik heb heel veel reacties gekregen van mijn plaatsing bijna 3000 bezoekers hebben mijn verhaal in een maand gelezen,gevolgd door de verhalen van andere nederlanders die ook het onrecht mochten mee maken.wat ik eigelijk wil zeggen vandaag heb ik ook goed nieuws gekregen van het Europese hof binnen 2 weken verwacht ik meer ontwikkelingen in de zaak...dat wil zeggen dat ik wordt opgeroepen door het Europese hof,de zaken worden aandachtig bestudeerd,en ik ben zo blij dat er nu beweging in de zaak komt kan jullie voorstellen dat bijna een einde zal komen aan deze bizzare onmenselijk zaak van politie en justitie van hongarije..ik wil mijn gerechtigheid en laten zien dat ik ook kan vechten tegen justitie,meer als 800 zwarte dagen heeft justitie en politie mijn leven afgenomen,en nu zal justitie zich moeten verantwoorden voor de rechtbank van frankrijk,want die hebben een groot probleem.
zomaareen leven kapot maken vreselijk hoor,ik ben nog steeds onderste boven van dat gebeuren..ik hoop dat mijn weg naar frankrijk tot een goed eind zal komen. en nog iedereen bedank dat jullie mijn verhaal hebben gelezen..tot zover jimmy

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtGeldt Gerechtigheid in een Europese lidstaat Hongarije 2010. jimmy 17/04/2010 01:19

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)