Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers
Gepost door: ANk ()
Datum: 26 april 2010 08:52

Ik dacht dat het prikbord er een was om mensen die IN HONGARIJE geinteresseerd zijn te informeren
Mag dat dan wel, als alles goed is?? mooi weer lekker rustig redelijk onontgonnen goedkoop etc.

en als het over de regering gaat dan niet? omdat het misschien negatief is?
Nu die roze bril van eerder ben ik na heel korte tijd alverloren als inwoner hier .
Maar weet een vakantie ganger kijkt echt niet naar regering etc. die wil MOOI weer en allemogelijkheden voor feesten, stedenkijken of natuur en vooral graag goedkoop.
En wegens de aswolk die er nog steeds weer kan komen, is het best fijn dat we met de auto te bereiken zijn !! toch dichter bij dan menig Spaans oord@!!
dus wie weet wel allemaal heeeeel positief tov de toerist.

en welke toerist gaat op een forum kijken wat er over een land wordt gemeld??
ik denk heel weinig. Gaan we niet massaal naar Cuba Gambia Gana en noem maar op

Ik vind dat ARnold en Freddy een flinke pluim in hun R.... mogen krijgen voor alle energie die ze er ( vrijwillig) in steken om ons te informeren over zaken waar we anders misschien nooit weet van hadden gehad????

Groetjes ANk

en www.ofmyown.nl/tekoop.html

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtPolitiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Apfel Strudel 24/04/2010 18:37
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Piet 24/04/2010 19:30
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Apfel Strudel 24/04/2010 21:26
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Idéfix 24/04/2010 22:48
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Apfel Strudel 24/04/2010 22:54
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Idéfix 25/04/2010 10:28
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Apfel Strudel 25/04/2010 11:12
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw Idéfix 25/04/2010 13:43
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers Nieuw veltmuis 24/04/2010 19:33
berichtRe: Politiek op het PB niet zo goed voor de vakantiegangers ANk 26/04/2010 08:52

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)