|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: wie is wie? A.R Gepost door:
A.R
()
Datum: 02 november 2014 13:21 Hallo, Toch even ook ons wat voorstellen nl wij zijn: - Ria en Fons en daat zijn ook onze voornamenen. - hadden , tot 2000 een firma nl een joint-venture onder de naam Riafon BT. - hebben beide de Belgische nationaliteit en Ria had door geboorte de Nederlandse nationaliteit. oor toeval en Hongaarse vrienden terecht gekomen in een nieuwe verkaveling in Erdőkertes. - beide praktisch niet meer werkzaam nl - Ria is als verpleegster gestopt op 61 jarige leeftijd en wacht nu op haar pensioen als ze 65 wordt. - proberen te integreren en dit o:a door de kennis van de Hongaarse taal en samenleving te verbeteren. - zijn beide, wel om verschillende redenen, overtuigde EU's, alhoewel we sommige nadelen er ook wel van inzien. - zijn overtuigde democraten en vinden stemplicht een plicht. - vinden het systeeem van een dubbele nationaliteit niet zo goed. - Fons geniet als gepensioneerde ambtenaar van een " pensioen " en werk nog 16 uur per maand voor de firma Egemin.Dit tegen een minimale vergoeding en louter om nog wat werk te kunnen verrichten.Ik ben de " Problem Solver " tussen Egemin en 2 Hongaarse bedrijven, die onderdelen voor automatische systemen en nieuwe AGV's bouwen. - mailadres is riafon@hotmail.com Zelf en Ria minder volgen hier, in deze regio dwz ook Slowakije, Roemenië e.a de politiek. Dat komt vermoedelijk doordat ik de laatste 20j van mijn werk moest samenwerken met gemeentelijke politici.eer over mij en indien je mijn gebreken wil kennen, lees daan maar mijn teksten en jr zult er denkelijk wel een aantal bemerken. Nog een prettig weekeinde gewenst. Mvg. Fons Zo weet je wat m
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|