|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: wie is wie? Gepost door:
FrankBE
()
Datum: 24 oktober 2015 19:58 Gerrit Schreef: ------------------------------------------------------- > Frank en je vrouwtje???? > > Nah alvast welkom in het erg fijne Hongaaarse > klimaat,mocht het zover komen, zomers warm/heet, > winter lang , zeg 4/5 maanden, lente en herfst > zijn zeer kort. > Maar waarom Hongarije? > Ja ons bevalt het erg goed, maar er zijn meerdere > oorden/landen waar het goed vertoeven is. > Wij zouden wel naar Thailand willen, als we iets > ouder zijn, althans, iets kleiner wonen en minder > onderhoud aan grond,opstal en dieren. > Succes en wie weet tot? > > Gerrit. Hoi Gerrit, voor het vrouwtje is het geen echt probleem , ze heeft wel bedenkingen over de taal , maar daar passen we wel een mouw aan. Al wat ik al gelezen heb over Hongarije past wel in mijn plan : lage UV , goed en goedkoop leven , prijzen van de huizen , de huidige politiek... Behalve het weer natuurlijk en kultuurverschillen trekt het goed op Thailand he. Ware het niet van de UV straling hier zou ik wel hier blijven hoor. Yep , mischien tot ziens. Frank De weg naar de hel ligt bezaaid met goede voornemens...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|