|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Wie is wie Gepost door:
AMRi
()
Datum: 18 juli 2019 05:17 Vlinder Schreef: ------------------------------------------------------- > Hallo, > Ik ben Vlinder, wil ik nog even zo houden. > Ik ben nieuw hier, dus moet nog kijken hoe e.e.a. > hier in zijn werk gaat. > Ik woon in Lelystad en mijn man en ik zijn van > plan om naar Hongarije te emigreren. Wij hebben al > een aantal huizen op het oog waarvan we er 1 > kunnen bezichtigen op 14 Juni. > Wij hebben het advies van iemand gekregen om > Andrea Havasi in de arm te nemen, om met ons mee > te gaan en om bij overgaan tot de koop, zij alle > noodzakelijke stappen onderneemt en ook goede > nazorg verleend. > > Mijn vraag hier is, zijn er mensen op dit forum > die Andrea Havasi persoonlijk kennen en / of > ervaring met haar hebben. > Voor ons is nml. alles ( nog) onbekend en willen > dus niet voor onaangename verassingen komen te > staan. > > Bij voorbaat hartelijk dank ! > Mvrg. Vlinder Beste Vlinder, Heeft u al bedacht in welk deel van Hongarije u wilt gaan wonen ? Groeten AMRi
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|