|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Hongarije en Budapest Gepost door:
A.R
()
Datum: 12 augustus 2019 22:16 Beste, Wij wonen in Erdökertes zowat 30 km van de rand van Budpest. Ik zou adviseren om vanuit het centrum van Budapest ( geografisch nulpunt is aan de zgn Kettingbrug ) een aantal concentrische cirkels te trekken en te zien welke steden en dorpen er liggen. Ik zou ook kijken hoever je van een autoweg wil wonen en of er in die woonplaats een spoorstation is. Hongarije is nog altijd een centraal gestuurd land dus zou ik kiezen voor de Pest. Huren is zeker geen probleem en er zijn vele huizen met het comfort en luxe. Wij wonen in Erdökertes. Met de trein 45min tot het centrum van Budapest ( Nyugati°, circa 15 km van de autoweg M3 naar Miskolc en Oekraïne en naar de ring M0 rond Budapest en 30 km van de luchthaven en 70 km naar de grens met Slowakije In het stadje waar wij aan grenzen( Veresegyhaz ) is er een gans nieuw modern stadsdeel. Hier zijn 2 plants van GE. Er zijn natuurlijk nog belangrijke plaatsen. Wil je een adres van een modern verhuur en verkoopskantoor in Veres dan stuur ik wel een adres door. Veel succes en laat iets horen van je verdere plannen. PS. Hebben absoluut geen financiële belangstelling en je mag altijd maile op erdotu@hotmail.com Mvg. Fons
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|