|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: advies bij het huren en of kopen. Gepost door:
peterenmona
()
Datum: 14 augustus 2019 19:34 Hallo Fons, Bedankt voor de uitgebreide toelichting! Het welkome gevoel op dit forum is in onze optiek erg groot. Een ieder met zijn of haar motieven om het ´eigen´ land te verlaten en op een relaxte wijze een nieuwe start te maken. Ik ga zeer zeker vriend google raadplegen. Groetjes, Mona (Peter aan het werk) A.R Schreef: ------------------------------------------------------- > Beste Mona en Peter > > Als je één of een aantal plaatsen geschikt vindt > dan adviseer ik jullie om eens een beeld te vormen > hoe zo'n plaats eruit ziet en wat de kostprijs > voor huur en of verkoop is. > Ik zou daarvoor naar google kijken en zoeken > > ingatlan kiado ( huren) of elado ( kopen) haz naam > van dorp of stad > > Dan krijg je wel een beeld wat het kost voor wat. > Er zijn grote verschillen tussen verschillende > plaatsen. > > Kijk ook eens op google naar > > naam van de plaats en Wikipedia > > Dan heb je een idee van aantal inwoners en ook de > ligging. > > Veel succes gewenst. > > PS je kan ook privaat huren en direct naar een > eigenaar stappen en informaten. > > Mvg. > > Fons
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|