Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 21 november 2016 16:56

De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Beste mensen, Ik krijg veel vragen over de mentaliteit van Hongaren, over de zigeuners en over de alcoholproblemen in Hongarije. Ik vind dat goede vragen en ik wil mijn mening hierover met jullie delen. Dit is mijn mening en ik weet niet hoe een ander hierover denkt. Ik ben zo iemand die met iedereen praat ongeacht zijn of haar afkomst. Ik hou van contacten maken en ik vind het altijd leuk om naar mensen te luisteren hoe ze in het leven staan. Ik begin over de Hongaren in het algemeen. Hongaren hebben heel wat meegemaakt als ik naar de Hongaarse geschiedenis kijk. Ik denk dat de huidige Hongaar als volgt gevormd is. Na de tweede wereldoorlog werd Hongarije een communistisch land. Het ging jaren zo dus wij wisten niet beter. Wij hoefden nergens over na te denken want er werd bepaald hoe de Hongaren moesten denken. Ik weet nog goed toen ik nog een kind was dat we uren in een rij hebben gestaan voor een kilo bananen. Iedereen kreeg een bonnetje en met dat bonnetje mocht je een kilo bananen kopen voor de Kerst. Het klinkt belachelijk maar.......... [www.facebook.com]

Onderwerp Geschreven door Gepost
De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Donald Troemp 21/11/2016 16:56
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw A4-tjes 21/11/2016 18:35
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw willem. 21/11/2016 19:44
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw Donald Troemp 01/05/2017 14:13
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw grard 01/05/2017 00:28
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw Donald Troemp 01/05/2017 14:43

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
    **     **     **  **    **  **     **  **    ** 
    **     **         **               **  **       
    **     ********   **         *******   **       
    **     **     **  **               **  **       
    **     **     **  **    **  **     **  **    ** 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)