Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije
Gepost door: A4-tjes ()
Datum: 22 november 2016 00:35

Ik kom 20 jaar in Hongarije, woon nu bijna 1 jaar hier en heb totaal geen problemen met zigeuners. Ze zeggen mij gedag en ik hun en in het dorp van mijn schoonmoeder kennen ze die "Nederlander" maar al te goed, ook daar geen problemen. Wij hadden hier laatst een soort van grootvuil dag, iedereen mocht alles op straat zetten. Het werd meegenomen door zigeuners of door Hongaren en uiteindelijk door de vuilophaaldienst. Mijn vrouw was niet thuis, ik was in de tuin bezig en er kwam een zigeuner met aanhanger beladen met ijzer en spullen rondsnuffelen wat de overburen hadden liggen. Ik ging naar hem toe en nam hem mee naar mijn garage waar ik het nodige ijzer heb liggen, al bijna 1 jaar. Ik spreek geen Hongaars en hij geen andere taal maar hij wilde het graag hebben. Zijn kinderen stonden bij de aanhanger en samen hebben we het ijzer ingeladen, ik was blij dat ik het kwijt was. Ik heb hem bedankt en een hand gegeven en dan staan ze je gek aan te kijken. En dat vond ik dan nog het ergste. Het artikel is goed geschreven en helaas maar al te waar, op de benzineprijs na dan want dat scheelt wel wat. Ik neem niet aan dat Donald Troemp Eliza is?

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtDe mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw Donald Troemp 21/11/2016 22:56
berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije A4-tjes 22/11/2016 00:35
berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw willem. 22/11/2016 01:44
berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw Donald Troemp 01/05/2017 19:13
berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw grard 01/05/2017 05:28
berichtRe: De mentaliteit van Hongaren, de zigeuners en de alcoholproblemen in Hongarije Nieuw Donald Troemp 01/05/2017 19:43

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.