Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

Hoe maak ik als verstandige Nederlander vrienden bij de Fidesz?
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 12 april 2017 14:52

Ik heb het al gehad over een Nederlander die grof geld verdiend dank zij de Fidesz, in Forinten is hij miljardair.........yes

"Er is al een Nederlander waar de miljoenen bij binnenstromen doordat hij vriend is geworden met de fidesz hij begrijpt het principe: voor wat, hoort wat, en steunt dus de Fidesz op allerlei punten ook geldelijk"

[hongarijeprikbord.nl]

Ik ga zijn naam hier niet op het prikbord zetten, maar ik ga hieronder een paar linken zetten om de zaak duidelijk te maken u vindt hier ook de naam van deze Nederlander terug en ik geef ook nog even een link naar zijn website.

In 2014 was het onderstaande bedrag wat er binnenkwam bij deze Nederlander:

"2014-ben 83 milliárd forint nettó árbevétel mellett 940 millió forintnyi üzemi eredményt produkált"

A külföldi elég magyar, ha fideszes lol

[www.origo.hu]

[translate.google.nl]

Video:

Több száz hektár földet vásárolt Szíjjártó futsalcsapatának holland szponzora

[vimeo.com]

Engels artikel:

Dutch businessman bends land-buying rules with sponsorship deals

"One such individual is Dutch businessman and cattle magnate, (.......), who has enjoyed remarkable success expanding his farmland holdings right up to 2015. His holdings are concentrated near Bugyi, central Hungary, and it seems he has been intent on expanding his holding by some 400 hectares at land auctions, which are currently still ongoing. Speaking to Atlatszo.hu, local sources claim that (.......) company, Hunland Trade Kft, has employed lawyers and strawmen to assure victory with its bids. Local farmers have also been involved in the bidding process, with (.......) legal representatives able to outbid his Hungarian competitors, who cannot match the Dutchman’s financial clout. In instances when he is not directly involved, (.......) also relies on proxies, such as his wife or the chief executive of the company, to secure his land deals.

[english.atlatszo.hu]

Hunland website:

[www.hunland.com]

Bezoek aan Hunland, Hongarije:

[www.eyesonanimals.com]

Google:

[www.google.nl]

Google:

[www.google.nl]

Google:

[www.google.nl]

OnderwerpGeschreven doorGepost
Donald Troemp 12/04/2017 14:52
  Re: Hoe maak ik als verstandige Nederlander vrienden bij de Fidesz? Nieuw
Donald Troemp 12/04/2017 17:46

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
       **  **    **   **     **  **  **  **     **    
       **  **         **     **  **  **  **     **    
       **  **   ****  **     **  **  **  **     **    
 **    **  **    **   **     **  **  **  **     **    
 **    **  **    **   **     **  **  **  **     **    
  ******    ******    ********    ***  ***      **    
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)