Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

verhaaltje auto huren
Gepost door: VALERIA ()
Datum: 03 mei 2017 12:33

hier even een verhaaltje over een auto huren Gaan op vrijdag middag na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt een mercedusbus huren voor naar Nederland in Pecs Gevraagd of het geen probleem was met de auto naar Nederland te rijden antwoord nee gebeurt vaker. moesten 200 euro borg betalen en 600 euro voor 10 dagen meteen is aan de hoge kant maar oké vrijdagmiddag de auto opgehaald en geladen zien dat er links achter een band kaal is waar je geheid in Oostenrijk problemen mee krijgt Gebeld en moesten terug naar Pecs komen {70km] kregen 4 andere gebruikte banden. Terug naar huis begint na 40 kilometer in eens het lampje van de remmen te branden en is het net alsof de uitlaatgassen in de cabine komen. Weer naar het bedrijf gebeld niemand daar Zaterdag gebeld niemand daar zondag gebeld niemand daar spullen omgeladen en met andere auto naar Nederland. Maandag 1 mei gebeld vanuit Nederland niemand daar Dinsdag gebeld iemand daar en zegt breng de auto maar terug op onze verantwoording woensdag is mijn vrouw met een chauffeur de bus terug gaan brengen,daar werd gezegd dat we niet hadden gebeld want in hun telefoon stond niets en dan hadden we de auto maar terug moeten brengen tevens zeiden ze dat er paarden of varkens mee waren vervoerd want er lag een stukje stro in nou ik viel van mijn geloof. voor de rest interesseerde het hun niet al had de auto 10 dagen in de tuin gestaan hij was in orde Bij de balie was een meisje dat nederlands sprak en die zei dood leuk ja je bent hier in Hongarije en dan gaat het volgens onze regels.zo doen wij zaken. de koers van de forint wat ik terug kreeg na dat ze 6 volle dagen er van af hadden getrokken was natuurlijk volgens hun reken methode Ik voelde me genaaid en gevogeld tegelijk en begrijp nu waarom Hongaren zo wantrouwend zijn in zaken doen en heel moeilijk iemand vertrouwen. Dit was het verhaaltje de stoom komt me nog uit de oren gelukkig wordt het weer mooi

Onderwerp Geschreven door Gepost
verhaaltje auto huren VALERIA 03/05/2017 12:33
Re: verhaaltje auto huren Nieuw Joh Overweg 03/05/2017 19:17
Re: verhaaltje auto huren Nieuw Joh Overweg 04/05/2017 10:27
Re: verhaaltje auto huren Nieuw Johnson 04/05/2017 06:37
Re: verhaaltje auto huren Nieuw VALERIA 04/05/2017 12:59
Re: verhaaltje auto huren Nieuw boebes 07/05/2017 18:06

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
  ******   **     **  **    **  **         **     ** 
 **    **  **     **   **  **   **    **    **   **  
 **        **     **    ****    **    **     ** **   
 **        **     **     **     *********    ** **   
 **    **  **     **     **           **    **   **  
  ******    *******      **           **   **     ** 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)