Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtHondenopvang aangboden
Gepost door: syl1 ()
Datum: 21 mei 2017 17:56

Moet u regelmatig naar Nederland of wilt u graag op vakantie zonder hond? Ik kan bij mij thuis honden opvangen en een leuke, onbezorgde tijd geven zodat u zelf met een goed gevoel op pad gaat.

Ik heb zelf ruime ervaring met honden, zelf veel honden vanuit asiel en straat opgevangen, deze lichamelijk en geestelijk opgeknapt waarna ze naar een nieuw baasje gingen.
Ik geloof in rust, regelmaat en beweging.

Ik heb nu 1 herder mix van rond de 8 jaar. Dit is een stabiele sociale reu die negatieve dingen negeert. Hij is de ideale hond om je eigen hond sociale vaardigheden bij te brengen.

Mijn tuin is geheel goed afgezet met een hek van 1.50 hoog waar ook de kleine chi's niet onderdoor kunnen.

Ik loop 3 keer per dag met de hond, vanuit mijn tuin kan ik zo het bos in, veld op of laat ze zwemmen bij de Drava. Tussendoor kan er uiteraard naar gelief van de hond gespeeld worden.
De honden leven altijd bij ons in huis, deur staat altijd open zodat ze na gelief van de temperatuur nar binnen of buiten kunnen.

Ik vraag 2000 huf. per dag, per hond. Voer moet zelf meegenomen worden aangezien honden toch graag hun eigen merk/soort eten hebben.

Oppas bij u thuis is in overleg ook mogelijk binnen een straal van 30 km vanaf Dravasztara. Dit mits mijn eigen hond ook mee kan. Ik heb ook ruime ervaring met paarden en andere dieren zijn ook geen probleem. Prijs is dan in overleg.

Als u vragen hebt, hoor ik het graag.
U kunt altijd van te voren kennis komen maken, ik woon in Dravasztara. (zuid-Hongarije, tegen de Kroatische grens aan)

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHondenopvang aangboden syl1 21/05/2017 17:56

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)