Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

Smokkelaars Hongarije werden afgeluisterd tijdens fatale rit
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 15 juni 2017 10:24

Smokkelaars Hongarije werden afgeluisterd tijdens fatale rit De smokkelaars van de 71 vluchtelingen die in de zomer van 2015 stikten in een koelwagen, werden tijdens de fatale rit afgeluisterd door Hongaarse opsporingsinstanties. Dat blijkt uit onderzoek van verschillende media waaronder de Süddeutsche Zeitung. Het drama had daardoor mogelijk voorkomen kunnen worden. In de opnames van de opsporingsinstanties is te horen dat de smokkelaars bespraken dat......... [www.nrc.nl] Mensensmokkelaars afgeluisterd: 'Ik denk dat ze te weinig lucht krijgen' De dood van 71 migranten die in augustus 2015 in een vrachtwagen in Oostenrijk gevonden werden, had mogelijk voorkomen kunnen worden. Uit onderzoek van drie Duitse media blijkt dat de Hongaarse politie de mensensmokkelaars die het transport organiseerden in beeld had en dat ze werden afgeluisterd, ook de chauffeur van de beruchte vrachtwagen. Volgens de NDR, de WDR en de Süddeutsche Zeitung rijdt die chauffeur, Ivaylo S., al twee uur over Hongaarse autobanen in de richting van Duitsland als hij voor de zoveelste keer paniekerig belt met zijn baas Metodi G.: "Als ze zo doorgaan met kloppen, dan zal de politie aan de grens ze horen. Wat moet ik doen?" Metodi G. antwoordt: "Ik denk dat ze te weinig lucht krijgen, ik weet het wel zeker. Je moet doorrijden, dat is het belangrijkste!" Op dat moment........ [nos.nl] Eine vermeidbare Katastrophe? [www.tagesschau.de]

Onderwerp Geschreven door Gepost
Smokkelaars Hongarije werden afgeluisterd tijdens fatale rit Donald Troemp 15/06/2017 10:24

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
 ********  **     **   ******    ******    **     ** 
    **     **     **  **    **  **    **    **   **  
    **     **     **  **        **           ** **   
    **     **     **  **        **    **     ** **   
    **     **     **  **    **  **    **    **   **  
    **     **     **   ******    ******    **     ** 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)