Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

Jobs in Hongarije.
Gepost door: A.R ()
Datum: 04 augustus 2017 15:37

Beste Charlize, e.a. Als een Hongaar mij vraagt om een job te zoeken buiten Hongarije, stel ik altijd de vraag wat hij of zij wil doen. Dikwijls adviseer ik om toch maar in Hongarije eerste zoeken. Zelf zoek ik, gezien mijn leeftijd , geen job, maar ik krijg regelmatig aanvragen om in Hongarije of een buurland te werken. Ik plaatst die listing hier soms op het forum Op dit ogenblik adviseer ik je zoon en zijn vriendin om bv toch maar eens bij General Electic , voor de twee plants in Verségyhaz, te polsen. Het opsturen van je C.V kan zeker geen kwaad. Veres is een prachtig stadje met tegenover de plant , richting Csomad een volledig nieuw stadje. Stuur je C.V naar munka@ge.com Ik stuur hierbij de laatste listing die ik ontving.   Logistics Trainee - Fix 1 year FCA Central and Eastern Europe Kft · Hungary area     Intercompany Coordinator Sapa · Hungary area     Inside Sales Engineer Cognex Corporation · Hungary area     Process Manager - Budapest_Csömör/Hungary Procter & Gamble · Hungary area     Manager Logistics Operations Hungary Mondelēz International · Hungary area     Maintenance Engineer Euro Pool System · Hungary area     Senior Tooling Engineer Pridgeon & Clay · Hungary area     Training Associate MOL Magyarország · Hungary area     Sales Engineer (m/w) Trelleborg Group · Hungary area     Veel suuces. Fons

Onderwerp Geschreven door Gepost
Waarom Hongaren nar oostenrijk en of Duitsland gaan werken en gevolgen? Nieuw A.R 03/08/2017 07:48
Re: Waarom Hongaren nar oostenrijk en of Duitsland gaan werken en gevolgen? Nieuw charlize 04/08/2017 10:01
Jobs in Hongarije. A.R 04/08/2017 15:37

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
 ********   ******    **          ******   **     ** 
    **     **    **   **    **   **    **  **     ** 
    **     **         **    **   **        **     ** 
    **     **   ****  **    **   **        **     ** 
    **     **    **   *********  **         **   **  
    **     **    **         **   **    **    ** **   
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)