Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

gesloten discussieRe: Waarschuwing 3
Gepost door: Polleke ()
Datum: 04 november 2017 16:14

dag Veltmuis, ja dat zullen ze zeker niet zijn, het gaat hier niet om Hongarije maar om een notoire leugenaar en dief en ook nog eens iemand die iemand gewoon laat barsten nadat hij moet herstellen van een zeer zware operatie.
Overigens is het ook nog zo dat er bij Carel zelf doordat hij de arme zigeuners afperst, ook is ingebroken en alle inboedel is gestolen door de zigeuners want die nemen wel wraak, dit is mijn wraak en gerechtigheid en als jij er een rand discussie van wil maken, nou ga je gang maar dan heb je de essentie gemist. Carel is onbetrouwbaar met zijn woorden en steelt van je, Hij vroeg van mijn vakantiegeld ook nog eens 1250 euro aan onkosten en daar ik met mijn rug tegen de muur stond heb ik dat betaald, evengoed zwaar schofterig, ook was mijn inboedel uit de opslag gehaald en stond gewoon in zijn huis, intimidatie het dat toen ik er binnen kwam, ik schrok mij rot en dacht oke even zien wat ik hiermee moet, Carel had een tweede sleutel van mijn huis welke ik in vertrouwen had gegeven maar ik denk dat Carel zich anders voordoet dan hij is, dus vandaar mijn verhaal en nee Hongarije is er niet blij mee want uiteraard wordt het een aangifte van valse beschuldigingen in aanwezigheid gelukkig van twee agenten en dat zal hem uiteindelijk gevangenisstraf opleveren en een boete als ik het kan aantonen, nou dat is niet zo erg moeilijk, ik vraag om de verklaringen van de E-on monteurs hoe zij het hebben achter gelaten, Carel is doortrapt en verrot van binnen, hij is volgens mij in staat om iemand voor geld te vermoorden, althans die indruk heb ik wel gekregen van hem

Onderwerp Geschreven door Gepost
gesloten discussieWaarschuwing 3 Nieuw Polleke 04/11/2017 10:29
gesloten discussieRe: Waarschuwing 3 Nieuw veltmuis 04/11/2017 12:14
gesloten discussieRe: Waarschuwing 3 Polleke 04/11/2017 16:14

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Deze discussie is gesloten.