Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtOproep
Gepost door: Wilmyi ()
Datum: 02 december 2017 20:36

Hallo,

Welke alleenstaande 50+ sers zouden zich ook graag in Hongarije willen vestigen, maar niet alleen?
Via deze weg zoek ik contacten om naar Hongarije te emigreren
.
Aangezien ik erg op mijn privacy ben gesteld en daarin sta ik vast niet alleen, is het mijn idee om iets te zoeken
waar ieder zijn eigen woning met tuin etc. heeft, maar dat je onderling contact hebt en er voor elkaar kunt zijn in geval dat nodig is, men er behoefte aan heeft, voor huis en dieren wordt gezorgd als iemand op vakantie wil, bij een noodsituatie of als iemand ziek is.
Elkaar helpen, iets leuks ondernemen, creatieve workshops geven en andere activiteiten organiseren voor derden als daar behoefte aan is.
De mogelijkheden zijn divers en eindeloos zo je met meerdere, liefst gelijkgestemde personen bent.

Staat dit idee je aan, laat het mij weten, zodat het verder uitgewerkt kan worden. Dat is de eerste stap!
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Fijn weekend en ik kijk uit naar positieve reacties!

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtOproep Wilmyi 02/12/2017 20:36
berichtRe: Oproep Nieuw m.geelhoed 03/12/2017 13:22
berichtRe: Oproep Nieuw charlize 03/12/2017 13:31
berichtRe: Oproep Nieuw jo kock 07/12/2017 11:16
berichtRe: Oproep Nieuw charlize 07/12/2017 18:46
berichtBuiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Donald Troemp 09/12/2017 18:13
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw charlize 09/12/2017 20:05
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Donald Troemp 09/12/2017 20:21
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Jo kock 10/12/2017 15:51

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)