Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Oproep
Gepost door: 19Arie61 ()
Datum: 23 december 2017 22:39

Mevrouw,

Ik heet Arie en ben serieus nieuwsgierig na het lezen van uw serieuze adv.
Vanwege eerlijk en voorzichtig in begin zeg ik maar dat Arie niet mijn echte naam is.

Mijn voordeel is dat ik val in uw doelgroep met mijn 56 jaar en behulpzaam in alles bij een gezamenlijke opzet m.b.t. bewoning zoals u in uw adv. aangeeft is
zeer zeker bij mij bespreekbaar. Natuurlijk met respect voor gedachten van persoon en wat mij betreft ben ik "tiep" open iemand, volledig betrouwbaar en eerlijk zonder vreemde geheimen.Hongarije lijkt me mooi land

Ik heb met iemand een goed contact die in VĂ¡rong zit/woont en ben bereid tot het geven van een referentie.

M.b.t. ondernemen is mijn wens opzet wijnbouw, maar kan ook ook breed meedenken als het gaat om creatieve workshops of iets anders.Graag geen geloof, schaars gekleed natuurtoerisme, zwevende meditatie etc. want dat is niet iets voor mij.
Voordeel van niet alleen zoals u aangeeft vind ik ruimte voor eigen ding en tegelijkertijd ook mogelijkheid voor iets gezamenlijks. Natuurlijk gaat dit niet zomaar en ik heb er geen moeite met openheid geven in dingen die belang-
rijk zijn om te weten alvorens iets op te starten.

Met uw directheid en duidelijkheid verdient u, wat mij betreft, bewondering en respect.

Als u het leuk vind laat ik u de keus of u het iets vind om met mij een mailwisseling te doen. Ik wil absoluut niets opdringen.Ben in mail ook volledig
eerlijk want anders zou ik bij een eventueel later contact door de mand vallen.

Met vriendelijke groet,
Arie

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtOproep Nieuw Wilmyi 02/12/2017 20:36
berichtRe: Oproep Nieuw m.geelhoed 03/12/2017 13:22
berichtRe: Oproep Nieuw charlize 03/12/2017 13:31
berichtRe: Oproep Nieuw jo kock 07/12/2017 11:16
berichtRe: Oproep Nieuw charlize 07/12/2017 18:46
berichtBuiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Donald Troemp 09/12/2017 18:13
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw charlize 09/12/2017 20:05
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Donald Troemp 09/12/2017 20:21
berichtRe: Buiten de bebouwde kom 3% van de grond bebouwen ? Nieuw Jo kock 10/12/2017 15:51
berichtRe: Oproep 19Arie61 23/12/2017 22:39

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)