Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Dank je wel voor de informatie.
Gepost door: A.R ()
Datum: 12 januari 2018 09:01

Hallo Donald,

Dank je voor je aanbod en we gaan zeker proberen het krantje te vinden.
Mevrouw Heling ken ik een beetje en vooral haar vroeger werk vind ik zeer goed.
Haar vroegere boeken oa één over Budapest , jaren geleden, vind ik echt baanbrekend.
Soms ga ik echter niet volledig akkoord met haar stellingen , maar ze kent Hongarije veel beter dan ik. Ik vind het soms droevig en dat is niet alleen als je het leven in een land bekijkt, dat je alles negatief omschrijft.
Ieder persoon heeft echter zijn of haar belangrijke items. Een kennis van mij is een jurist en voor hem is de scheiding van de machten het belangrijkste item. Voor een andere kennis , een Hongaarse ingenieur is de economische toestand en de werkgelegenheid dan weer belangrijk.
Nu alles bij elkaar we zullen wel zien hoe de Hongaarse kiezers in april zullen oordelen. Het zijn nog altijd verkiezingen en de bevolking kan en mag zich uitspreken, maar het is niet verplichtend zoals in België.
Nogmaals dank voor je informatie die je hier verstrekt.
Mvg.
Fons

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtIn Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw Donald Troemp 09/01/2018 17:50
berichtRe: In Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw tiszavirag 09/01/2018 18:38
berichtRe: In Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw A.R 09/01/2018 20:53
berichtRe: In Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw Donald Troemp 09/01/2018 21:36
berichtRe: In Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw A.R 09/01/2018 22:03
berichtTiszavirag goed aangekomen , maar geen krantje ontvangen! Nieuw A.R 11/01/2018 08:46
berichtRe: Tiszavirag goed aangekomen , maar geen krantje ontvangen!bijlage Nieuw Donald Troemp 11/01/2018 14:07
berichtDank je wel voor de informatie. Nieuw A.R 11/01/2018 17:27
berichtRe: Dank je wel voor de informatie. Nieuw Donald Troemp 11/01/2018 17:37
berichtRe: Dank je wel voor de informatie. Nieuw A.R 11/01/2018 18:17
berichtRe: Dank je wel voor de informatie. Nieuw Donald Troemp 11/01/2018 19:15
berichtRe: Dank je wel voor de informatie. A.R 12/01/2018 09:01
berichtNyomtass Te Is Hírek, Amelyek Nem Jutnak El Mindenkihez Nieuw Donald Troemp 09/01/2018 19:18
berichtRe: In Hongarije brengen kritische journalisten zelf hun krantjes rond Nieuw A.R 10/01/2018 09:00

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)