Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Dank , wensen en een vraag ivm werk-Fons
Gepost door: A.R ()
Datum: 11 april 2018 19:08

Hallo Dirk,
Dank je voor de informatie ivm lonen in de IT-sector. Misschien hebben sommige forumleden er iets aan. Voor mij niet want met 72 op de teller hoeft het zeker niet meer.
Het zijn wel mooie lonen en ik hoop dat je familieleden er hun draai zullen vinden. Zelf heb ik een kennis , gedoctoreerd en werkzaam voor en Hongaars-Amerikaans bedrijf, welke computer gestuurd , mogelijk organisch produkten ontwikkelt. Echt top bedrijf. Zij vindt de vermelde lonen echt aantrekkelijk.
Verder verheugd het me dat weer meer op dit forum zult schrijven. Informatie is altijd welkom.
Zelf heb ik een vraagje. Je weet dat ik sinds mijn pensionering een soort problemsolver ben voor de firma Egemin , nu Dematic. Ze vroegen met in 2006 Hongaarse bedrijven te zoeken welke onderdelen voor hun AGV's en voor het e-tow systeem wilden bouwen.
Nu vraagt een andere firma nl Texfinty om Hongaarse firma's welke nieuwe machines voor textielbehandeling (textielreiniging ) wil bouwen. Ze hebben nu een textieldroger ontwikkeld en het prototype is reeds werkzaam. Ze hebben zelf geen mogelijkheid om de machines zelf te bouwen. Daarom raadpleegde ze me om prospektie te verrichten. Op dit ogenblik hebben we enkele prijsoffertes binnen , maar merkwaardig de offertes zijn hoger dan de prijs die we betaalde voor de bouw van het prototype,bi een Belgische firma. Daarom mijn vraag.
Kent iemand firma die belangstelling hebben dan kunnen ze best zich rechtstreeks richten tot de CEO dhr E.Vanspauwen.De coördinaten kan men vinden via bv google met zoeken op textilfinty.
Veel succes en zker aan Dirk veel succes hier in Hongarije.
Mvg.
Fons

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtNieuwe jobs in Hongarije. Belangstelling ? Nieuw A.R 07/03/2018 08:25
berichtRe: Nieuwe jobs in Hongarije. geen belangstelling ? Nieuw A.R 11/03/2018 10:13
berichtRe: Nieuwe jobs in Hongarije. Belangstelling ? Nieuw Leon 15/03/2018 14:04
berichtRe: Nieuwe jobs in Hongarije. Belangstelling ? Nieuw A.R 15/03/2018 14:43
berichtRe: Nieuwe jobs in Hongarije. Belangstelling ? Nieuw trekruiter 1 11/04/2018 14:31
berichtRe: Dank , wensen en een vraag ivm werk-Fons A.R 11/04/2018 19:08

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)