Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtEen vraagje voor hulp PDF naar DWG Fonsbijlage
Gepost door: A.R ()
Datum: 26 maart 2018 20:19

Beste forumleden

Sorry dat ik het enkele jaren geleden reeds eens vroeg om een tekening naar DWG om te zetten.
Ik kreeg toen verschillende mogelijkheden om omzetprogramma's te downloaden
Forumlid Donald heeft me toen schitterend geholpen om de tekening van "HiLucHaza" in DWG te zetten zodat ze schitterend kan uitgesneden worden voor Hilde en Luc.
Nu heb ik weer zo'n vraagje.
De Belgische firma Textilfinty ontwerpt machines voor het reinigen en behandel van textiel.
Aangezien ze alleen ontwerpen willen ze de prototypes en ook de machines in Hongarije laten bouwen.

Nu vraagt de Hongaarse firma die de frames snijdt weer alles in DWG.

Kan iemand de 3 bijgevoegde tekeningen omzetten in DWG, zodat dit project kan afgehandeld worden.

reeds veel dank bij mogelijke hulp.

Mvg.

Fons

Bijlagen: 0201-00-0_frame-heatside Textilfinity 1.stp (3.32 MB)   0202-00-0_frame-driveside Textilfinity 2.stp (3.35 MB)   0202-01-0_frame-drivesiden Textilfinity 3.stp (1.04 MB)  

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtEen vraagje voor hulp PDF naar DWG Fonsbijlage A.R 26/03/2018 20:19
berichtRe: Een vraagje voor hulp PDF naar DWG Fons Nieuw Rdeleeuw 26/03/2018 21:30
berichtRe: Een vraagje voor hulp PDF naar DWG Fonsbijlage Nieuw Donald Troemp 27/03/2018 11:01
berichtSorry een wat late dank. Fons Nieuw A.R 31/03/2018 09:33
berichtRe: Sorry een wat late dank. Fons Nieuw Donald Troemp 31/03/2018 15:34
berichtVraag is opgelost - Fons Nieuw A.R 09/04/2018 09:29

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)