Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtEven voorstellen ... op zoek naar een woning
Gepost door: chanti ()
Datum: 24 april 2018 17:44

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, ik zal me even voorstellen.
We willen een huis kopen in Hongarije. Samen met mijn man en onze kindjes zijn we al een paar zomers op de camping gestaan bij het Balatonmeer.
Hongarije beviel ons zo goed. Samen met hulp van mijn lieve schoonouders is het dan zover, we gaan echt op zoek naar een vakantiewoning. We vinden het spannend! Ik hou erg van de huizen met zo'n galerij aan de zijkant, mijn man wil graag een huis waar hij niet al zijn vakanties aan hoeft te klussen zodat we kunnen genieten met onze kindjes. En ook het liefst zo dicht mogelijk bij het Balatonmeer, maar dat is een beetje te duur voor ons.

Nu zijn er 2 makelaars waarvan we wel huizen van willen bekijken. Over thuis in Hongarije met siverd Arends lees ik veel goede dingen. De andere makelaar is eigenhuis hongarije, maar daar lees ik weinig over, dus dat zal wel goed zitten.
groetjes chanti

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtEven voorstellen ... op zoek naar een woning chanti 24/04/2018 17:44
berichtRe: Even voorstellen ... op zoek naar een woning Nieuw Bohanon 24/04/2018 20:11
berichtRe: Even voorstellen ... op zoek naar een woning Nieuw chanti 24/04/2018 21:21
berichtRe: Even voorstellen ... op zoek naar een woning Nieuw carla 25/04/2018 14:40

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)