Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: My Pension
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 16 mei 2018 18:44

Ik heb wat gekeken op het internet en dat voorspelt niet veel goeds als ik de commentaren lees die onder de YouTube video's staan.....

Wat vind ik op het grote www:

Ik wil me inloggen met mijn eID-kaart maar ik krijg een foutmelding

[www.mysocialsecurity.be]

Lukt het niet om aan te melden bij de online overheid?

[www.politieantwerpen.be]

Download de eID software

[eid.belgium.be]

Deze testpagina zal nagaan of de configuratie van uw web browser correct is verlopen.

[www.test.eid.belgium.be]

Kan ik mij in het buitenland aanmelden via eID?

Als u over een geldige Belgische eID beschikt en de certificaten (PIN/PUK) zijn geactiveerd dan kunt u uw eID gebruiken om u vanuit het buitenland aan te melden.
Uiteraard moet u de zaken die vermeld zijn op de pagina 'Waar moet ik zeker op letten als ik mij aanmeld via eID?' in acht nemen.

Als u officieel in het buitenland woont, kunt u een Belgische eID aanvragen bij de Belgische consulaire post waar u ingeschreven bent in het bevolkingsregister.
Opgelet: activatie van uw PIN-code is enkel mogelijk in een Belgisch gemeentebestuur of een Belgische consulaire post, die aangesloten is bij Belpic (Alicante, Barcelona, Berlijn, Bern, Den Haag, Genève, Keulen, Londen, Luxemburg, Madrid, Parijs of Tenerife).

[mypension.onprvp.fgov.be]

Lees ook even de goede raadgevingen die onder deze YouTube video's staan... rolling

[youtu.be]

[youtu.be]

[youtu.be]

Google:

[www.google.nl]

[www.google.nl]

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtMy Pension Nieuw ifotep 16/05/2018 15:58
berichtRe: My Pension Donald Troemp 16/05/2018 18:44
berichtRe: My Pension Nieuw ifotep 17/05/2018 07:25
berichtRe: My Pension Nieuw Gigi 17/05/2018 20:27
berichtRe: My Pension Nieuw nelson2jp 18/05/2018 11:48

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)