Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen
Gepost door: Leon ()
Datum: 01 juli 2018 20:15

Bohanon Schreef:
-------------------------------------------------------
> @ Leon,
>
> Het is gewoon een haat tegen het islamisme, het is
> een haat-geloof en wij belgen kunnen er van
> meespreken.
>
> Ik heb op latere leeftijd een lerarenopleiding
> gevolgd en voltooid, en bij praktijk / oefenlessen
> kwam het steeds weer voor.
>
> Telkens een moslim aan de beurt was moest en zou
> hij ons bekeren tot de islam en werd er vrij en
> open verkondigd dat alle niet islamieten er van
> tussen moesten.Het was of bekeren of een gruwelijk
> einde tegemoet gaan.
>
> Zelfs wanneer de leerkracht ze op hun vingers
> tikte dat dit niet kon gingen ze hogerop in
> protest met versterking van de lokale imaan aan
> hun zijde.
>
> Als katholieken zulke uitspraken maken zijn het
> racisten, als moslims het doen is het
> geloofsverspreiding.
> Hongarije was mijn beste keuze om te komen wonen,
> omdat hier dergelijke zaken niet mogelijk zijn.
> Ik hoop dat ze nog lang geweerd worden uit dit
> land.

"wij Belgen"? spreek voor jezelf Bohanon en gebruik geen "wij" dat is altijd een vorm van zwakte.

IK neem jouw mening toch ondertussen met een behoorlijk korreltje zout. Jij mag dan misschien digitaal gehandicapt zijn dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook is. De ware reden dat jij naar Hongarije verkast bent heeft niks met de islam te maken. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

"hier is nog voorzichtig 1 en ander op te lossen met wat forinten.

[hongarijeprikbord.nl]"

Mag ik daaruit de conclusie trekken dat je niet vies bent van een beetje corruptie? Corruptie...een kankergezwel in een samenleving?

Geld onder de matras in een zwarte kous.... nog steeds het beste alternatief om overheden te misleiden...

[hongarijeprikbord.nl]

Mag ik daaruit de conclusie trekken dat je niet veel op hebt met belasting betalen etc... en alleen maar uit bent op eigen gewin?

2011......failliet verklaard en 2 weken later brand (toevallig?) je complete hut af.... verzekering?
Amper in Hongarije en je palletkachel ontploft en je verzekering geeft terecht niet thuis...toevallig?

Ik heb steeds meer en meer het idee dat Hongarije het afvalputje van Europa begint te worden en dat heeft niks met de islam te maken..

Vergeet het maar Bohanon..naar welk land je ook vlucht...je eigen schaduw volgt je overal.

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Donald Troemp 21/06/2018 07:56
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Jan 01/07/2018 12:56
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Leon 01/07/2018 14:08
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Jan 02/07/2018 06:53
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Leon 02/07/2018 18:34
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Jan 02/07/2018 20:04
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 14:57
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Bohanon 01/07/2018 15:58
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Leon 01/07/2018 16:26
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Bohanon 01/07/2018 19:15
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Leon 01/07/2018 20:15
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Bohanon 05/07/2018 08:51
berichtRe: Hoe de ‘Stop Soros’-wet Hongarije gaat veranderen Nieuw Leon 10/07/2018 08:42
berichtOrban victory, no one has to take migrants they don't want in the EU Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 16:33
berichtRe: Orban victory, no one has to take migrants they don't want in the EU Nieuw Leon 01/07/2018 17:02
berichtNo New Hungarian Residency Bonds to be Issued From April 2017 Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 17:17
berichtRe: No New Hungarian Residency Bonds to be Issued From April 2017 Nieuw Leon 01/07/2018 18:17
berichtHoeveel moslims leven er in Hongarije? Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 19:47
berichtRe: Hoeveel moslims leven er in Hongarije? Nieuw Leon 01/07/2018 20:17
berichtRe: Hoeveel moslims leven er in Hongarije? Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 20:47
berichtHongarije het ´bedrog van de eeuw’ wordt onthuld Viktor Orban liet toch vluchtelingen toe Nieuw Donald Troemp 01/07/2018 21:33
bericht‘We hebben Merkel helemaal niet beloofd om migranten op te nemen’ Nieuw Donald Troemp 02/07/2018 12:33

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)