|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Permanent wonen in Hongarije...Roze bril of not done? Gepost door:
RichardSchoots
()
Datum: 07 juli 2018 15:14 Hoi Nico Dank voor je mooie bericht en lof woorden Ik snap de reacties van de mede forum leden best wel Want die kennen de situatie niet omdat men hier geen ervaring mee heeft En onwetendheid mag niet veroordeeld worden 100% afgekeurd en invalide zijn en een "te goed" inkomen hebben gehad waardoor je nu overal buiten valt Daar hangt een taboe sfeer omheen hier in Nl Maar met mij (en u) legio anderen die in een zelfde situatie zitten en met de rug tegen de muur staan Ik zou HEEL graag hier het complete verhaal neer willen leggen Want ik schaam mij nergens voor Dingen in mijn leven zijn nu eenmaal gelopen zoals ze zijn Daar kan ik niets aan veranderen en de mede forumleden ook niet Die doen ook maar hun best om zo goed mogelijk te antwoorden Maar mijn complete verhaal hier neer leggen daar is dit prikbord niet voor bedoeld en in mijn ogen (als forum moderator op een ander platform) offtopic ik ga aangaande die pensioen opbouw nog wel even contact opnemen met het UWV Want mij is dus verteld dat er geen pensioen opbouw is Maar daar gaan we dus nogmaals achteraan Dank voor uw reactie en een goed weekend
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|