|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Mijn mening: kom hier niet wonen. Gepost door:
RichardSchoots
()
Datum: 12 juli 2018 20:45 Beste Fons Dank voor uw antwoord en advies omdat ik dus niet "zomaar" de koffers wil pakken en op de gok wil verhuizen Dus deze topic geopend hier op het prikbord Ook ik ben van mening dat het niet verstandig is te verhuizen alvorens ik de taal enigszins kan verstaan en lezen En niet alleen voor een bloed onderzoekje, maar dan denk ik meer richting belasting aangiftes en andere dure documenten (koop contract etc) Een cursus is dan ook al in huis en ik heb al gezien dat het een behoorlijk moeilijke taal is, maar waar een wil is....en alles is te leren Dat alles geld kost ben ik met u eens Ook hier weer dat ik dus niet "zomaar" ga verhuizen en kosten eerst op rij wil hebben Zoals ik al eerder in een reactie aangaf is 100% zekerheid niet haalbaar Maar 80% wel of geen kans hebben en dus zekerheid hierin moet toch wel lukken Daarom heb ik op het hele plan van aanpak minimaan en dan echt minimaal een jaar gezet voor ik überhaupt actie ga ondernemen Aangaande het alles alleen moeten doen Tja....dat moet ik nu ook Zo ook dus dit uitzoek plaatje en adviezen inwinnen (alleenstaand zonder verdere vrienden familie of kennissen kring om op terug te vallen) (believe it or not ik ga hier niet verder op in sorry mijn excuus) Daarom is er niets wat mij hier in NL zou "kunnen" houden Ik neem ook uw adviezen ter harte en neem ze zeker mee in mijn weg die ik nog te gaan heb Mijn dank
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|