|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Misschien toch mogelijk. Gepost door:
RichardSchoots
()
Datum: 16 juli 2018 03:47 Dank Naturegallery en Sharkey voor jullie reacties Mijn bevinding momenteel is eigenlijk dat in mijn huidige staat het ondoenelijk is of eigenlijk zelfs onmogelijk gezien de reacties op de mailingen die ik heb gedaan Dat het zonder eigen geld het niet mogelijk is om in Hongarije een woning te kopen ik zat zelf te denken in een prijsklasse van rond de 50.000 euro Daarvan is een groot deel van wat ik gelezen en onderzocht heb al aangepakt En dienen vaak nog alleen afgemaakt te worden Want inderdaad is voor bv 7.000 ook wel wat te krijgen maar dan moet je kaal casco gaan beginnen En dat is zelfs voor mij te veel om zelf te doen Ik heb zelf 30 jaar bouw ervaring op alle gebieden en kan daardoor veel zelf Mits dit dus niet te gek word natuurlijk gezien mijn benen Maar het hoeft ook weer niet allemaal op 1 dag Ik ben bang dat ik dan over moet gaan naar plan B En dat is uitzoeken waar ik iets voor langere tijd kan huren en waar mijn honden dan weer toegestaan zijn Eens in die richting gaan zoeken want zoals ook al in eerdere reacties aangegeven is zal mij huidige plan moeilijk gaan worden Maar ook in het huur verhaal neem ik mjjn tijd en zal de tijdspanne er niet door veranderen Dank allen zover voor jullie raad en bijstand hierin
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|