Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtWelk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen
Gepost door: Michi ()
Datum: 07 augustus 2018 06:43

Hallo de 21e ga ik met Wizzair naar Nederland en kom ik smorgens vroeg rond 04;00 uur aan met de trein op vliegveld Feryhegy 1 , maar zo vroeg rijden er geen bussen om mij naar vliegveld 2 te brengen , dus moet ik vervoer hebben voor die paar km en dat zal dus een Taxi zijn , maar welke kan ik het beste bellen en welk onder welk nummer, ik heb een Hongaarse telefoon en Nederlandse. dank jullie.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtWelk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen Michi 07/08/2018 06:43
berichtRe: Welk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen Nieuw Jazmin 07/08/2018 10:41
berichtRe: Welk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen Nieuw Michi 07/08/2018 13:23
berichtRe: Welk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen Nieuw A.R 07/08/2018 11:14
berichtRe: Welk taxi bedrijf van Feryhegy1 naar 2 moet ik nemen Nieuw Michi 07/08/2018 13:22

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)