Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtHungary's Viktor Orban accuses EU of 'abuse of power'
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 11 september 2018 19:07

Orbán in Brussel: Europese politici schenden eer van Hongarije

"Vandaag veroordeelt de Europese politiek niet alleen een regering, maar een land en zijn volk." Met gevoel voor drama beschuldigde de Hongaarse premier Viktor Orbán de Europese politici ervan dat ze geen respect hebben voor zijn land. "Ik verdedig mijn land, dit is een erezaak voor mijn volk."

Orbán gebruikt grote woorden in het debat in het Europees Parlement over........

[nos.nl]

Orban krijgt wind van voren in EU-parlement

[www.telegraaf.nl]

Hungary's Viktor Orban accuses EU of 'abuse of power'

“U denkt het beter te weten dan het Hongaarse volk.” Dat zei de Hongaarse premier Viktor Orban dinsdag in het Europees Parlement. Hij beschuldigde het parlement ervan een Europese democratie te gaan veroordelen. Orban zei dat hij was komen opdraven ondanks ‘dat uw mening al vaststaat’.

[tpo.nl]

[youtu.be]

Farage to Orban: Come and join the Brexit club!

[youtu.be]

Hungary: MEPs to challenge Orbán over rule of law in Hungary

[youtu.be]

Hungary: EC Vice-President Frans Timmermans backs EU lawmakers on rights in Hungary

[youtu.be]

Guy Verhofstadt 11 Sep 2018 plenary speech on situation in Hungary

[youtu.be]

Sophia in 't Veld 11 Sep 2018 plenary speech on situation in Hungary

[youtu.be]

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHet Europees Parlement stemt over Orban's Hongarije Nieuw Donald Troemp 08/09/2018 15:54
berichtKomt Orbán er weer mee weg? Nieuw Donald Troemp 11/09/2018 13:22
berichtHungary's Viktor Orban accuses EU of 'abuse of power' Donald Troemp 11/09/2018 19:07
berichtEen Vandaag: 'Orbán moet zich aan de regels houden' - Video Nieuw Donald Troemp 11/09/2018 21:12

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)