Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtNou breekt mij toch de Hollandse klomp
Gepost door: Leon ()
Datum: 14 september 2018 16:57

Die Orban wordt volgens mij vaker 's nachts badend in het zweet wakker wanneer hij weer eens een nachtmerrie heeft gehad over de islam in de EU. Dat mag, dromen en ook nachtmerries over de islam zijn niet verboden, zelfs in Hongarije niet. Buiten de EU deur houden die handel is het devies van Orban op alle mogelijke manieren. Grenzen dicht is de oplossing. Sowieso alle economische migranten de toegang ontzeggen tot de EU. (Vind ik ook trouwens)

Maaaarrrrr... wat lees ik nu?

"Hongarije vindt dat het toetredingsproces van Servië en Montenegro tot de Europese Unie te traag verloopt. Volgens Boedapest kan de toetreding reeds in 2022 plaatsvinden in plaats van in 2025 zoals de Europese Commissie naar voren schuift. “Waarom moeten we zeven jaar langer wachten?”,

Bron: [nl.metrotime.be]

en Nederland is warempel tegen toetreding van o.a Albanie maar Hongarije niet??

"Nederland is erin geslaagd de deur van de Europese Unie voorlopig dicht te houden voor Albanië en Macedonië."

Het voorstel van de Commissie werd behalve door Duitsland gesteund door Oostenrijk, Zweden, Italië, Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije en Bulgarije. Zij zijn voor toelating van de landen van de westelijke Balkan: niet alleen Albanië en Macedonië, maar ook Servië, Montenegro, Bosnië en Kosovo. Met Servië en Montenegro wordt al onderhandeld over een lidmaatschap.

Bron:[www.volkskrant.nl]

Weet Orban hoeveel moslims er in die voormalige Balkanlanden wonen? Veel, heel erg veel, miljoenen zelfs. En die komen straks allemaal bij de EU als het aan Orban ligt.

Het moet niet gekker worden...grinning smiley

Bron: [nl.wikipedia.org]

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtNou breekt mij toch de Hollandse klomp Leon 14/09/2018 16:57
berichtHungary backs Montenegro’s EU accession Nieuw Donald Troemp 14/09/2018 17:32
berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp Nieuw AMRi 16/09/2018 11:25
berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp Nieuw Leon 16/09/2018 13:58

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)