Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp
Gepost door: Leon ()
Datum: 20 oktober 2018 09:35

Die Hollandse klomp is niet meer te lijmen. Naast de landen van de Westelijke Balkan met al z,n moslims die straks de EU overspoelen krijg je straks ook nog miljoenen Turkse moslim en islam aanhangers erbij als Orban zijn zin krijgt.
Waar Nederland en zelfs Wilders tegen toetreding van Turkije van de EU is daar steunt Orban de toetreding. Het moet niet gekker worden..lol

"De Hongaarse premier liet ook weten dat Hongarije het EU-lidmaatschap van Turkije steunt."

[turksemedia.nl]

Vooral PVV-leider Geert Wilders hamert op het 'islamfascisme' van Erdogan en wil dat alle gesprekken over EU-toetreding per direct officieel worden stopgezet.

[www.volkskrant.nl]

Bis jetzt glaubte ich Orban sei vernünftig, bei der Migrationspolitik schien er das beste zu machen. Aber wenn er jetzt der Meinung st, die Türkei gehöre in die EU, dann kann man sich nur fragen, ob er den Verstand verloren hat.

Ungarn will keinen islamischen Einfluss, keine muslimischen Flüchtlinge aufnehmen. Aber beste Freunde mit der Türkei spielen....da treffen sich 2 echte Heuchler. Schämt euch Ungarn.

[derstandard.at]

Leon.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtNou breekt mij toch de Hollandse klomp Nieuw Leon 14/09/2018 16:57
berichtHungary backs Montenegro’s EU accession Nieuw Donald Troemp 14/09/2018 17:32
berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp Nieuw AMRi 16/09/2018 11:25
berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp Nieuw Leon 16/09/2018 13:58
berichtRe: Nou breekt mij toch de Hollandse klomp Leon 20/10/2018 09:35

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)