Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers
Gepost door: veltmuis ()
Datum: 31 december 2018 19:09

Leon , Dit s inderdaad een heel goed geschreven verhaal.Hier ben ik het helemaal mee eens

Zeker ook met de zin;" Ik heb er gelukkig in Nederland geen last van en dat moet vooral zo blijven."

Ondanks dat ik er steeds meer besef dat de regering hier en dus een deel van de media
veel liegen en fake nieuws rondstrooien

Helaas heeft de goede naam van "van kooten en de bie" mijn kritische kijk op genoemde schrijfsels wat vertroebeld,
tot ik dus het hier besproken "Keek" lassmileys with beer

Ubi bene, ibi patria

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtMASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw Donald Troemp 29/12/2018 11:53
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw veltmuis 29/12/2018 19:10
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw Donald Troemp 29/12/2018 19:21
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw veltmuis 29/12/2018 19:32
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw veltmuis 29/12/2018 19:41
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw LK 29/12/2018 23:39
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw Leon 31/12/2018 13:47
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers Nieuw Jazmin 31/12/2018 14:31
berichtRe: MASH – Magyaarse Sleetjesvernielende Herrieschoppers veltmuis 31/12/2018 19:09

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)