Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtForum en onderwerpen
Gepost door: Chris ()
Datum: 08 februari 2019 12:27

Ik las wat klachten over het forum en de posts, persoonlijk ben ik blij dat er een Nederlandstalig forum is, nu en dan zijn de politiek getinte messages on-interessant maar ook soms lezenswaardig, makkelijk om er door heen te klikken als je er niet van houdt.

Als ik dit forum vergelijk met bijv Engelstalige forums, dan komt deze er zeker niet slechter af, natuurlijk zijn er altijd onderwerpen die meer interessant zijn dan anderen, maar dat heb ik dan ook aan mijzelf te wijten (niets wat mij stopt te onderzoeken en te schrijven).

Ik trek mij eigen gevolgtrekkingen, desalniettemin zijn er redelijk wat onderwerpen die mij interesseren en wat andere leden daar over denken.

-Gebrek aan werklieden (tuinmannen, goede bouwvakkers, electriciens, ..)

-Gezondheidszorg in Hongarije (gebrek aan mensen, het ouder worden van doctors, ..)

-Het duurder worden van eea (dit gaat echt snel in mijn ervaring (echter ook deel van integratie in de EU)

-Eigen bedrijf in Hongarije (ervaringen (ik heb zelf een bedrijf))

-Contacten met andere Hongaren en andere expats

-Restaurants (vooral het gebrek aan internationale restaurants (ik woon in de buurt van Heviz))

-Borrelia

-Problemen (of juist niet) met bureaucratie (ik heb zelf zo goed als geen problemen)

-Eenvoudige onderwerpen als glasbakken etc.
-...….

Interesses zijn zeer wijd en ik volg het forum met interesse, natuurlijk zijn niet alle onderwerpen interessant voor mij, maar dat geldt voor iedereen.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtForum en onderwerpen Chris 08/02/2019 12:27
berichtRe: Forum en onderwerpen Nieuw A.R 08/02/2019 13:00
berichtRe: Forum en onderwerpen Nieuw Leon 08/02/2019 20:08

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)