Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtnationale veiligheid, aan me hoela..
Gepost door: Leon ()
Datum: 19 februari 2019 17:35

Onze nationale Hongaarse veiligheid komt in het gedrang en dat motten we niet hebben hè. Hongaren moet veilig in hun land kunnen leven en niet met angst en beven over straat lopen.
Mooie gedachte zou je zeggen, alleen de wens in deze zou wel eens de vader van diezelfde gedachte kunnen zijn.
Hoe zit dat nu met die nationale veiligheid in Hongarije?
Waar men heel erg stilletjes over is dat is het aantal moorden per jaar in Hongarije. Daar draaien ze al jaren moeiteloos met de Europese top mee. Zelfs ruim voor Nederland, tja dat doet pas echt pijn..

2016 bijvoorbeeld Nederland 116 moorden en in Hongarije iets van 190...en dat met veel minder inwoners..

Neem daarbij het aantal verkeersdoden en het aantal zelfdodingen, ook allemaal top en je kunt rustig stellen dat de nationale veiligheid in Hongarije een grote flop is. Het lijkt mij sterk dat de Hongaarse media hier aandacht aan besteden. Je moet het volk immers niet onnodig ongerust maken.
Toch een moordlustig volkje die Hongaren. Ze waren in 1956 nog niet koud de grens over of het ging al mis..

András Pándy is de naam..

Bronnen:

[nl.wikipedia.org]

De gegevens worden overigens verstrekt door de Hongaarse autoriteiten zelf..

[homicide.igarape.org.br]

[moordatlas.nl]

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtnationale veiligheid, aan me hoela.. Leon 19/02/2019 17:35
berichtRe: nationale veiligheid, aan me hoela.. Nieuw veltmuis 20/02/2019 00:25
berichtRe: nationale veiligheid, aan me hoela.. Nieuw Leon 20/02/2019 09:28
berichtRe: nationale veiligheid, aan me hoela.. Nieuw Donald Troemp 20/02/2019 05:08
bericht100 or 200 Murders per Year? Something is Wrong with Hungary’s Homicide Statistics Nieuw Donald Troemp 26/02/2019 06:50

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)