Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtIk heb een aantal woningen te huur/koop rond Sellye Baranya
Gepost door: jdek52 ()
Datum: 25 februari 2019 18:33

[l.facebook.com]

Ik ga het huis in Tekla nu niet op zitten hemelen want daar heb ik helemaal geen zin in .de woning moet €35 per maand aan huur kosten.dan moet even je een dwijltje over de vloer gehaald worden ligt nieuw pakket in maar ja het is ook vochtig even droogstoken en je kunt er prima in wonen Ik heb al meerdere belangstellenden maar ze komen allemaal in juni

Daarnaast heb ik een "hutje op de hei" in Sósvertike. Dit heeft een geslagen waterpijp op het land 7500 mtr grond maar geen electra. nr.31 eerste huis aan de overzijde opknap woning, daar mag je in wonen tegen onderhoud van huis en grond. Opbrengst van de grond mag je zelf verkopen

Ook mijn home domicile in Marócsa kun je kopen/huren. Dat is een oud landhuis, met vele bijgebouwen. Daarvan staan op mijn FB vele foto's Met of zonder meubelen. Gas gestookt via een tank warm water via boiler, gerenoveerd volgens Hongaarse normen dus geen overbodige luxe

[www.marktnet.nl]

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtIk heb een aantal woningen te huur/koop rond Sellye Baranya jdek52 25/02/2019 18:33
berichtRe: Ik heb een aantal woningen te huur/koop rond Sellye Baranya Nieuw egbert 04/03/2019 08:57
berichtRe: Ik heb een aantal woningen te huur/koop rond Sellye Baranya Nieuw Donald Troemp 04/03/2019 10:58

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)