Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtArchitecten in Hongarije
Gepost door: Orsolya Mátyus ()
Datum: 25 maart 2019 13:46

Goedemiddag,

Mijn vriend (Ian Chaplin) en ik wonen al één jaar in Boedapest. Ian is Nederlands, zelf ben ik Hongaars maar ik heb 7 jaar in Nederland gewoond. Daarna hebben wij 1,5 jaar in Singapore gewerkt en vervolgens in 2018 ervoor gekozen om terug te keren naar Europa; dit keer naar mijn vaderland, Hongarije.

Wij zijn allebei architecten, wij kennen elkaar van de TU Delft waar wij gestudeerd hebben. Vorig jaar hebben wij allebei bij een Hongaars architectenbureau gewerkt en het ontwerp gemaakt voor de uitbreiding van het Hartkliniek in de Városmajor straat in Boedapest.

In 2019 hebben wij besloten om zelfstandig een bureau op te zetten, WeCare architecture, en aan de slag te gaan met als doel sociale en duurzame projecten te realiseren. Met name door de Nederlandse architectuur en stedenbouwkundige kennis hier aan te bieden. Wij zijn opzoek naar vruchtbare co-operaties en opdrachten die in dit thema passen. Ik zag op dit forum dat er wel eens vraag is naar een architect. Wij zijn dus blij om van dienst te zijn bij sociale en/of duurzame projecten. Neem gerust een kijkje op onze website: [wecare.hu] om een indruk te krijgen en voel je vrij om contact met ons op te nemen.

Groeten en fijne dag!

Orsolya Mátyus & Ian Chaplin

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtArchitecten in Hongarije Orsolya Mátyus 25/03/2019 13:46
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Willie_ 25/03/2019 15:52
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Leon 25/03/2019 17:48
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Orsolya Mátyus 29/03/2019 12:03
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Robert Spierings 06/09/2020 13:08
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw A.R 06/09/2020 18:48
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Baranyaatje 07/09/2020 07:24
berichtRe: Architecten in Hongarije Nieuw Waldemár 07/09/2020 08:29

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in