Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtoverzicht hongaard/hollandse columns
Gepost door: andrás csengő ()
Datum: 06 april 2019 13:28

Het Tweede ’lustrum’ is bereikt!

Bijgaand de 10 columns die ik over gedrag/cultuur van Nederlanders in vergelijking met de Magyaren heb geschreven. Voor wie heb ik deze 'wetenswaardigheden' bedacht?
1. voor mezelf, alleen het schrijven al levert ongelooflijk veel lol op
2. voor Nederlandstaligen - dus ook Vlamingen! - die in de eigenaardigheden van ’den Hollander’ zijn geïnteresseerd
3. Voor Nederlandstaligen die het óók leuk vinden om wat te lezen over de eigenaardigheden van de Hongaar. Bijvoorbeeld, omdat U het poestaland al eens bezocht heeft, of omdat U een reis er naartoe wil plannen ÉN last but not least:
4. Voor Nederlandstaligen die al in Hongarije of - deels – Hongaarstalige gebieden wonen. Mijn verhaaltjes zullen waarschijnlijk voor deze geachte lezers regelmatig herkenbaar zijn.
Indien U mijn ’pakket’ artikelen uitprint en gebruikt als ’handboek’ beschouw ik dat als het mooiste compliment! Maar ja, dat zijn natuurlijk zoete - onrealistische - dromen, want waarom zouden mijn waarnemingen kloppen? Inderdaad, ik heb de wijsheid niet in pacht, maar oordeelt U zelf………

[de-toestand-in-de-wereld.com]

Bonusartikel over de beste voetbaltrainer 'ooit' van Nederland én Hongarije:

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtoverzicht hongaard/hollandse columns andrás csengő 06/04/2019 13:28

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)