Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Verhofstadt greeted with protests in Budapest
Gepost door: A.R ()
Datum: 25 mei 2019 13:49

Beste Jazmin

Zonder me , als buitenlander, te moeien met het Hongaarse leven, denk ik dat er toch andere tijden waren. We kwamen hier voor de eerste maal rond 1980 en logeerden in Budapest bij vrienden. Vier volwassen en wij ook met vier in een minuscule kleine flat in de Villanyi ut. Daarna naar de badstad Balatonfüred. Ieder keer als ik nu Balatonfüred binnen rij denk ik daar aan terug. Vele , meestal oudere Hongaren, stonden naast de weg met de aankondiging dat ze een slaapplaats verhuurden. Bezoek eens het szobrokpark aan de rand van Budapest en koop er het boek met toenmalige moppen en de straffen die toen volgden.
Wij verblijven nu aan de raand van Pest en hier is alles modern geworden. Misschien is het in andere delen van dit land anders.
Dat is mijn mening en nog een prettig weekeinde en morgen mag iedereen zijn of haar keuze maken. Dat is ook veranderd.

Mvg.

Fons

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtVerhofstadt greeted with protests in Budapest Nieuw Donald Troemp 24/05/2019 21:54
berichtRe: Verhofstadt greeted with protests in Budapest Nieuw Jazmin 25/05/2019 11:00
berichtRe: Verhofstadt greeted with protests in Budapest A.R 25/05/2019 13:49

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)