Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase
Gepost door: Leon ()
Datum: 05 juni 2019 11:40

A.R Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Leon ea.
> Inderdaad als na een zin het woord " maar " komt
> volgt er iets anders. In België heeft daar iemand
> over zulke " stopwoorden " een gans doctoraat
> geschreven.
>
> Nog veel plezier hier of elders.
>
> Groeten vanuit een zonnig, rustig Erdökertes,
> maar, mooie liedjes blijven niet eeuwig en daarom
> morgen op vakantie naar heimat België.
>
>
> Mvg.
>
> Fons

Hallo beste Fons, jij snapt hem en is altijd wel leuk om te lezen welke draai er aan een verhaal gegeven wordt na het woordje "maar". Ik weet wel dat stelen niet goed is, maar.... Ik weet wel dat er veel corruptie in Hongarije is, maar....
Maar hier en maar daar...smiling smiley
Leuke vakantie trouwens in België, dat vind ik toch een heel mooi land, ik kom vaak in de Kempen. Ik ben nu trouwens op vakantie in Hongarije en ga over 2 weken weer terug naar Nederland, daar is ook helemaal niks mis mee..

Groet

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtDK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Donald Troemp 03/06/2019 15:29
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Willie_ 03/06/2019 16:35
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Dorostapi 03/06/2019 19:47
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Leon 03/06/2019 21:43
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Dorostapi 04/06/2019 17:26
berichtDe Hongaarse premier Ferenc Gyurcsany is blij met het steunaanbod van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) en de Europese Unie (EU) Nieuw Donald Troemp 04/06/2019 19:44
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw Leon 04/06/2019 21:59
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw A.R 05/06/2019 08:22
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Leon 05/06/2019 11:40
berichtRe: DK Calls on Govt to Adjust Pensions to Wage Increase Nieuw A.R 05/06/2019 08:24
berichtDemokratikus Koalíció Nieuw Donald Troemp 05/06/2019 08:45

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)