Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Hongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten
Gepost door: Leon ()
Datum: 03 juli 2019 19:57

Sjek sjek dubbel sjek is altijd goed.

Zoals Veltmuis al reageerde worden niet de media bedoeld,. Bericht niet goed gesjekt denk ik.

Neemt niet weg dat ik ook vind dat je niet alles voor zoete koek moet aannemen.
Gelukkig is er zeker in Nederland voor iedere mening wel een nieuwsbron dus er zal altijd wel iets tussen zitten waar mee te leven valt.

Ik vind geenstijl.nl,de dagelijkse standaard, keekopdeweek, EJbron, Fenixx enzo verder vaak wel leuk om te lezen, zomaar voor de lol..spinning smiley sticking its tongue out

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten Nieuw Donald Troemp 02/07/2019 16:57
berichtRe: Hongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten Nieuw veltmuis 02/07/2019 19:43
berichtRe: Hongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten Nieuw Tiswa 03/07/2019 08:16
berichtRe: Hongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten Nieuw veltmuis 03/07/2019 10:03
berichtRe: Hongaarse overheid neemt controle over onderzoeksinstituten Leon 03/07/2019 19:57

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)