Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Donald Troemp gaat voorlopig even op zomer reces
Gepost door: Leon ()
Datum: 07 juli 2019 16:25

Zij wonen alle drie al jaren in Hongarije !!!

Altijd leuk om te weten... ik moet er niet aan denken..lol
maar bedankt voor het compliment en leuke vakantie Donald, je zult zien jij bent onmisbaar!

@Lavendel23, volgens mij is de enige die je van juiste info kan voorzien je eigen Nederlandse verzekeringsmaatschappij. Ik weet het niet zeker maar bij uitschrijving uit Nederland blijft je Nederlandse auto nog een bepaalde periode verzekerd totdat de auto is overgezet op Hongaars kenteken. Hoe lang die periode is zou ik niet weten. Gewoon navragen bij je eigen nederlandse verz. mij.

En anders is je auto inderdaad niet verzekerd tot de keuring eind juli.
Ik heb begrepen dat er ook geƫmigreerde Nederlanders zijn die gewoon met een Nederlandse plaat blijven rondrijden in Hongarije, maar ik weet niet hoe ze dat klaarspelen...weet niet

In elk geval veel succes.

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtAutoverzekering Nieuw Lavendel23 07/07/2019 11:23
berichtDonald Troemp gaat voorlopig even op zomer reces Nieuw Donald Troemp 07/07/2019 11:54
berichtRe: Donald Troemp gaat voorlopig even op zomer reces Leon 07/07/2019 16:25

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)