Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen
Gepost door: Leon ()
Datum: 01 oktober 2019 20:34

Ferenc Schreef:
-------------------------------------------------------
> Leon, je zou bijna denken dat je een hekel aan
> kinderen hebt.

Valt wel mee hoor en zolang die van mij geen hekel aan mij hebben is er niks aan de hand...smiling smiley en wat jij van mij "denkt" zal mij Hongaarse worst wezen. lol

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtKandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw Donald Troemp 30/09/2019 14:39
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw Leon 30/09/2019 15:41
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw karelvdberg 01/10/2019 04:15
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw Leon 01/10/2019 10:03
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw karelvdberg 01/10/2019 11:10
berichtEU-parlement eist twee andere commissarissen voor Hongarije en Roemenië Nieuw Donald Troemp 30/09/2019 18:58
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Nieuw Ferenc 01/10/2019 19:54
berichtRe: Kandidaat-Eurocommissarissen Roemenië en Hongarije definitief afgewezen Leon 01/10/2019 20:34

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)