Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Mag ik dit plaatsen
Gepost door: Jos Basal ()
Datum: 01 november 2019 14:07

Donald , je zegt het goed " zag er mooi uit " Dat Crapuul met de initialen DE V G nu wonende in Ketujfalu hebben het 3 jaar gehuurd . In die korte tijd hebben ze muren uitgebroken de tuin volledig omgeploegd enz .Hij huurde een volledig gerenoveerde woning voor 250 € per maand met de optie van aankoop binnen 2 jaar .Hij kwam de afspraak niet na en ik maande ze aan om te verhuizen .Ze zijn dan naar een krot in Ketjufalu verhuisd . Ik heb de woning ver onder de waarde moeten verkopen door de staat waarin het zich bevond . Ik had geluk dat Con Robbeson vlug een koper vond . Die man vertelde me dat hij nog een bouwfirma in Belgie had maar hij kan nog geen stenen op elkaar metsen hij en zijn vrouw leven van een invalide uitkering . Hij heeft meerdere Belgen en Nederlanders bedrogen en slecht werk geleverd .Meer info met volledige namen op josmunka@gmail.com

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtMag ik dit plaatsen Nieuw Jos Basal 01/11/2019 11:19
berichtRe: Mag ik dit plaatsen Nieuw Ferenc 01/11/2019 12:57
berichtRe: Mag ik dit plaatsen Nieuw Donald Troemp 01/11/2019 13:48
berichtRe: Mag ik dit plaatsen Jos Basal 01/11/2019 14:07

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)