Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: In deze wijk in Boedapest zijn de huurwoningen spotgoedkoop, en er wonen verdacht veel politici
Gepost door: A.R ()
Datum: 07 november 2019 17:52

Beste Donald en beste forumleden,

Mooi geschreven artikel maar ik heb een bedenking.
Ik wandel nogal een sin die wijken. Zeker de wijk I ( vizvaros) van de Donau naar de burcht , is met al zijn verschillende trappen, wordt terug een prachtige wijk. Ook aan de andere kant van burcht. Wat ik wel merk is dat daar voor mij alles " onbetaalbaar ". Zelfde zaak in wijk XIII.
Als daar inderdaad veel politici wonen, wat gezien de ligging en verplaatsingsmogelijkheden ( metro en of tram ) logisch is, daan moet je best eens naar de laatste twee verkiezingen voor de deelburgemeesters kijken.
Maar alles bij elkaar het is een prachtig deel van Buda. Bezoek je bv de Belgische ambassade ga dan via de trappen eens naar de burcht of daal naast het Hilton hotel eens naar de Donau;
Veel stapplezier gewenst in dit mooie deel van Buda.

Mvg.

Fons

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtIn deze wijk in Boedapest zijn de huurwoningen spotgoedkoop, en er wonen verdacht veel politici Nieuw Donald Troemp 07/11/2019 17:33
berichtRe: In deze wijk in Boedapest zijn de huurwoningen spotgoedkoop, en er wonen verdacht veel politici A.R 07/11/2019 17:52
berichtRe: In deze wijk in Boedapest zijn de huurwoningen spotgoedkoop, en er wonen verdacht veel politici Nieuw Donald Troemp 07/11/2019 17:57
berichtRe: In deze wijk in Boedapest zijn de huurwoningen spotgoedkoop, en er wonen verdacht veel politici Nieuw A.R 07/11/2019 18:31

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)