Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: PM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes
Gepost door: Leon ()
Datum: 23 november 2019 21:05

veltmuis Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoe vaak heb ik gehoord als reden om uit Nederland
> te vertrekken;
> '"Ik ben Nederland helemaal beu met al die
> regeltjes.....
> Daarom vertrek ik naar een land waar nog vrijheid
> is"

>
> lol smiling bouncing smiley

Klopt...en dan maar met een zware van Nelle kankeren op Nederland....spinning smiley sticking its tongue out

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtPM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes Nieuw Donald Troemp 22/11/2019 08:12
berichtRe: PM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes Nieuw Leon 23/11/2019 15:19
berichtRe: PM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes Nieuw veltmuis 23/11/2019 18:07
berichtRe: PM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes Leon 23/11/2019 21:05
berichtRe: PM Commissioner Lázár Would Ban Smoking in Cars and Apartment Complexes Nieuw Donald Troemp 23/11/2019 16:11
berichtEen vijfde kankerdoden in EU sterft door roken Nieuw Donald Troemp 23/11/2019 19:23

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)