Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtFakebook, wat interessante antwoorden
Gepost door: Donald Troemp ()
Datum: 08 januari 2020 12:05

Fakebook, wat interessante antwoorden lol

Barna Medve Ik denk omdat de wetten veranderd zijn ivm vakantieverhuur , er moeten alles registreren en aangeven hier en ze worden erop belast nu . Geen zwart e inkomsten meer via vakantieverhuur!
Dit verbergen of rapporteren
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
11 antwoorden verbergen
Martine Bekker-Vanrusselt
Martine Bekker-Vanrusselt Dat moeten registeren is altijd al geweest hoor, alleen wordt het niet gedaan.
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Rosa Linde
Rosa Linde En dus worden de vakantiewoningen verkocht? Verhuren loont dus niet meer?
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Martine Bekker-Vanrusselt Rosa Linde met een steeds groter wordend aanbod moet je al heel sterk in je schoenen staan wil je voldoende kunnen verhuren om er van te leven.
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Barna Medve
Barna Medve Martine Bekker-Vanrusselt maar nu word er sterke controle op gedaan en zware boetes uitgedeeld,deze worden zelfs verricht door nederlands sprekende Hongaren !
Leuk
· Beantwoorden · 4 d · Bewerkt
Martine Bekker-Vanrusselt Terecht toch ook! Wij hebben jarenlang een B&B gehad, officieel zoals het hoorde met elk jaar een controle en elk jaar onze bijdrage aan de Hongaarse economie. Dat kan van 95% van de verhuurders niet gezegd worden. Geen aangifte in Hongarije en geen aangifte in Nederland of België van de extra inkomsten.
7
Leuk
· Beantwoorden · 4 d · Bewerkt
Andre De Roover
Andre De Roover Martine Bekker-Vanrusselt ja dat is waar wij betalen ook bijdrage en doen ook aangifte in Hongarije en België
2
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Martine Bekker-Vanrusselt Andre De Roover fijn om te horen Andre De Roover maar ik ken er helaas honderden anderen die dat niet zo netjes regelen en zo al jaren belastingontduiken in de twee landen :-(.
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Andre De Roover
Andre De Roover Martine Bekker-Vanrusselt ja dat is zo bij veel mensen
1
Leuk
· Beantwoorden · 4 d
Gilbert De Meyer
Gilbert De Meyer uitleg klopt niet helemaal maar maakt mij niet uit hoor, maar aangifte in Hongarije en Nederland of Belgie , klopt dus niet , dubbele belasting hoeft dus echt niet.
Leuk
· Beantwoorden · 3 d
Andre De Roover
Andre De Roover Moet wel aangegeven worden
Martine Bekker-Vanrusselt In een van de twee moet het aangegeven worden Gilbert. Woon je fulltime in Hongarije dan geef je het hier aan en betaal je er belastingen over. En anders moet je alle bronnen van inkomsten in het buitenland ook aangegeven. Maar zwart is een mooie kleur zeker

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtWat staan er toch veel huizen te koop in Hongarije? Ik zoek naar een verklaring... Nieuw Donald Troemp 05/01/2020 00:36
berichtRe: Wat staan er toch veel huizen te koop in Hongarije? Ik zoek naar een verklaring... Nieuw A.R 05/01/2020 10:09
berichtTízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw Donald Troemp 05/01/2020 10:25
berichtingatlan.com Nieuw Donald Troemp 05/01/2020 10:42
berichtRe: Tízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw A.R 05/01/2020 11:46
berichtRe: Tízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw verwijderde gebruiker 08/01/2020 15:45
berichtRe: Tízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw Donald Troemp 08/01/2020 15:50
berichtRe: Tízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw verwijderde gebruiker 08/01/2020 15:55
berichtRe: Tízezer ingatlan cserélt gazdát decemberben Nieuw verwijderde gebruiker 08/01/2020 16:10
berichtWat meer naar beneden Nieuw Donald Troemp 13/01/2020 11:53
berichtRe: Wat meer naar beneden Nieuw verwijderde gebruiker 13/01/2020 14:37
berichtMánfa, Baranya megye Nieuw Donald Troemp 05/01/2020 11:45
berichtFakebook, wat interessante antwoorden Donald Troemp 08/01/2020 12:05
berichtRe: Wat staan er toch veel huizen te koop in Hongarije? Ik zoek naar een verklaring... Nieuw A.R 08/01/2020 15:49

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)