|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Het Hongarije van Orbán moet waarschuwing zijn voor heel Europa Gepost door:
Leon
()
Datum: 26 maart 2020 16:21 cdw057 Schreef: ------------------------------------------------------- ik geloof echter dat Iran > ook een autocratie is Wat dacht je van China????? waarvan je met droge ogen zegt dat die "het goed gedaan" hebben dan krab ik mij toch eens achter de oren. Die waren immers een beetje laat met hun lockdown, weekje of 6 nadat de eerste besmettingen geconstateerd waren. Inderdaad goed gedaan, zoals jij zegt. Verder heb je het over "onze" mentaliteit. Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn mentaliteit buiten jouw "onze" te laten en wat meer vanuit je eigen mening te praten. Wel zo prettig. Ik vind het niet namelijk niet zo prettig wanneer een totaal vreemde wel even voor mij gaat bepalen welke mentaliteit ik heb. Dank u. In een ding heb je natuurlijk wel heel erg gelijk. Het aantal doden/besmettingen heeft niks te maken met de politieke vorm van een staat. Een virus, weet je, trekt zich niks aan van politieke voorkeuren of grenzen. Hoe dom, zeg maar rustig oerdom, kun je zijn om hier conclusies aan te verbinden. Maar goed, dankzij Pavlov weet je al voordat je het bericht gelezen hebt hoe de inhoud eruit ziet. ![]() Hoe gaat het eigenlijk in het Rusland van vriendje Orban? Leon
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|