Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

gesloten discussieRe: Leesvoer
Gepost door: Nico Tine ()
Datum: 06 april 2020 15:21

Veranderd, op de juiste plek gezet!

Laat ik beginnen met de vermelding dat ik het betreur dat dit uitmond in een ordinair verloop.

Leon Schreef:
-------------------------------------------------------
> Je legt mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Leon Schreef:
———————————————————————————
> Wanneer je bewust
> leugensites zoals e.j bron, ellaster en niburu
> gebruikt om "een mening" de wereld in te sturen
> dan is dat een zeer kwalijke zaak en geeft alleen
> maar aan dat er in de bovenkamer van degene die
> dergelijke berichten plaatst iets goed mis is.

Je weet het aardig te verdraaien want het gaat uiteindelijk niet om de boodschapper, maar om de boodschap. (en dus niet het schiet_de_boodschapper_dood principe)

Ik stuur geen ‘mening’ de wereld in doch slechts een link naar een artikel.

Ik ben van mening dat de ‘aanpak’ van deze crisis straks grote gevolgen gaat hebben. Die advocate in het artikel is van mening dat de manier waarop de (Duitse) overheid dit aanpakt, niet overeenkomt met bestaande wetten. Als haar dit lukt, de zaak die ze gaat/wil aanspannen, zou dat een substantiële bijdrage kunnen leveren aan het beperken van de schade.
Het artikel is zelf is beslist geen nep-nieuws!

Het is het RIVM die van mening was……………………
Dat moet wel een mening zijn geweest van het RIVM want als het wetenschappelijk zou zijn onderbouwd dan heeft de realiteit de wetenschap aardig ingehaald.

Donald (met zijn) Troep is van mening dat de site-eigenaar een veeboer uit Geldermalsen is.
Nu zal het ongetwijfeld kloppen dat die veeboer op dat adres die hij naar boven googlet E.J. Bron zal heten, maar dat is pertinent niet de site-eigenaar.
Als ik hem daarop attent maak, het verspreiden van nep-nieuws, gaat hij veltmuis voor dom verslijten dat die in zijn ‘grapje’ trapt.

Leon Schreef:
> Niks geen verdere uitleg
> Dan heb je geen ballen.

Precies, die schijnt Donald (met zijn) Troep dan ook niet te hebben.
En ja, je bedoelde mij met die uitleg dat ik niets aan extra informatie gaf bij de link die ik plaatste.
Donald (met zijn) Troep doet al maanden lang niets anders dan linken plaatsen zonder uitleg en ik dacht bij mijzelf heeeee, dat kan ik ook.
En het klopt dat hij regelmatig bedankjes krijgt als hij mensen verder helpt op vragen waar ze mee zitten. En dat doet’ie ook kei goed.
Maar dat draai jij dan opnieuw om, dan reageert hij op een post van een ander.(Dat is dus iets compleet anders)

Leon Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mensen die bewust fake-news verspreiden zijn een
> gevaar voor de democratie.

Daar valt dus óók het NOS journaal en het RIVM onder. (als voorbeeld)

Leon Schreef:
> Zo van "kijk eens wat ik weet"
> Bang om zichzelf bloot te geven, bang om gewoon
> voor je eigen mening op te komen hoe extreem die
> ook moge zijn.

Ik vond het knap brutaal van Donald (met zijn) Troep dat die iemand op deze site op een schandalige manier zat te beleren over een dubbele post.

≈≈≈U bent aan het cross-posten (of iets dergelijks) en als u wilt dat ik u help…………≈≈≈

Nergens in die post stond het ‘verzoek’ aan hem. Mensen zijn vrij om op meerdere plekken dezelfde vraag te stellen.

≈≈≈u heeft daar al een perfecte oplossing aangeboden gekregen≈≈≈≈
(of zoiets in die trant)
Mogen mensen niet zelf beslissen of de aangeboden ‘oplossing’ voor hen ideaal is of niet?
Ik heb me daar in ieder geval blauw aan geërgerd.
Maar als klap op de vuurpijl bij mij was wel het (ONGEVRAAGDE) vermelden van de (door hem opgezochte) complete voor en achternaam van posters.
Die mensen mogen toch zelf bepalen of ze wel of niet met hun eigen naam posten?
Ik heb toen voor dit (in mijn ogen) schandalig gedrag een klacht ingediend bij deze site-beheerder.
Of mijn ‘mening’ over dit gedrag extreem is laat ik over aan anderen om dat te bepalen, ik deed deze klacht omdat ik het gedrag ‘extreem’ vond.

Zo, nu heb ik me even bloot gegeven dus voldoe achteraf aan jou (zelf bedachte) ‘voorwaarden’.

Zoals hierboven reeds vermeld betreur ik deze gang van zaken en wat mij betreft (ik spreek hier uitdrukkelijk alleen voor mijzelf) mag deze posting hier eindigen.

(P.s. sorry voor eventuele schijvbouten)

Met een welgemeende groet vanuit Ostfrieschland,
Nico

-------------------------------------------------------------------------------

Blind belief in authority is the greatest enemy of truth.
(Albert Einstein)

Onderwerp Geschreven door Gepost
gesloten discussieleesvoer Nieuw Nico Tine 04/04/2020 15:57
gesloten discussiewaarschuwing nepnieuws. Nieuw Leon 04/04/2020 21:41
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw verwijderde gebruiker 04/04/2020 23:35
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw Leon 05/04/2020 09:19
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw verwijderde gebruiker 05/04/2020 10:26
gesloten discussieLeesvoer Nieuw Nico Tine 06/04/2020 13:31
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw Jan 06/04/2020 13:51
gesloten discussieRe: Leesvoer Nico Tine 06/04/2020 15:21
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Nico Tine 05/04/2020 14:29
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 05/04/2020 18:52
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw cdw057 07/04/2020 13:37
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 09/04/2020 19:38
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw fernoi 13/04/2020 10:25
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 13/04/2020 14:00
gesloten discussieLeon en zijn ‘dat_veranderd_alles’ Hoax-wijzer. Nieuw Nico Tine 13/04/2020 11:50
gesloten discussieOproep aan de moderator Nieuw Nico Tine 13/04/2020 15:52

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Deze discussie is gesloten.