Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

gesloten discussieLeon en zijn ‘dat_veranderd_alles’ Hoax-wijzer.
Gepost door: Nico Tine ()
Datum: 13 april 2020 11:50

Fernoi, doet me goed om te lezen dat er hier op dit prikbord ook mensen zijn die ‘ballen’ tonen.
Juist omdat u ‘de mening van een ander’ aanhaalt wil ik toch het hierna volgende kwijt.

Laat ik eerst beginnen met de mededeling, dat een reageerder hier op dit prikbord mij subtiel wees op het feit dat je de trol niet moet voeren. Dat schijnt zelfs een naam te hebben, hoe heet dat ook alweer ?

Leon Schreef op 9 april 2020 09:42:
-------------------------------------------------------
> De branddriehoek; zuurstof, brandstof en
> ontstekingstemperatuur zijn nodig om een fikkie te
> stoken. Neem je een van deze drie weg dan gaat het
> fikkie niet door.
> Leon

O.k, dat weten we nu. Toch maar even Duck-Duck-Go’n

To troll; vissen met behulp van een achter de boot door het water gesleept lokvisje*.

O.k, dus ongeveer als…… drie strategisch geplaatste ‘lokvisjes’ achter drie verschillende topics slepen.
Zelfs achter een nieuw topic (het vierde lokvisje!) waarin ik wederom abusievelijk word beschuldigd (zie ook; bvn komt gratis terug op de astra 19.2 gr satelliet)
Maar goed, dat heb ik nu wel door maar wat lees ik nog meer ?

Trol-gedrag gaat inderdaad vaak samen met zorgwekkende persoonlijkheidskenmerken én narcistische, sadistische, psychopatische- en Machiavellistische-trekken.
De associaties tussen sadisme en de GAIT-scores (Global Assessment of Internet Trolling) waren zo sterk dat gesteld kan worden dat online trollen prototypes zijn van doorsnee sadisten*.

Oei, dat wist ik niet en geeft te denken want mensen met een beetje normaal verstand doen dit toch niet? denk je dan.

Leon Schreef op 27 juli 2019 19:50:
-------------------------------------------------------
> oké jij
> mag mijn nuchtere Hollandse verstand wel ff
> lenen..smiling smiley
> Leon

Ach natuurlijk, het bekende oude liedje;
Je hebt (waarschijnlijk met de beste bedoeling) vorig jaar juni je nuchtere Hollandse verstand uitgeleend aan iemand en krijgt het vervolgens nooit meer terug. (foetsie, je moet het zonder stellen, ontbreekt sindsdien)

O.k, realiseerde ik mij niet en geeft opnieuw te denken. Nu even terug naar de realiteit en de bron van dit alles op dit prikbord.

Mijn link (naar een artikel) presenteerde jij abusievelijk als zijnde ‘mijn mening’.
Achteraf bezien ben ik hier blij om, jij bent namelijk akkoord gegaan met de disclaimer dus je heb je mijn ‘mening’ maar te respecteren.

Disclaimer van het Hongarije Prikbord:
U heeft het volste recht om voor uw mening uit te komen.
Middels het gebruik van de op deze server aangeboden diensten, wanneer u zowel leest als schrijft, gaat u automatisch akkoord met deze disclaimer.

Ik ben van mening dat deze onbenullige en ‘gezond_verstand_lose’ non-discussie, die door jou ‘interventie’ is ontstaan, hier eindigt.

*bron;
[www.demorgen.be]

Met een welgemeende groet vanuit Ostfrieschland,
Nico

-------------------------------------------------------------------------------

Blind belief in authority is the greatest enemy of truth.
(Albert Einstein)

Onderwerp Geschreven door Gepost
gesloten discussieleesvoer Nieuw Nico Tine 04/04/2020 15:57
gesloten discussiewaarschuwing nepnieuws. Nieuw Leon 04/04/2020 21:41
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw verwijderde gebruiker 04/04/2020 23:35
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw Leon 05/04/2020 09:19
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw verwijderde gebruiker 05/04/2020 10:26
gesloten discussieLeesvoer Nieuw Nico Tine 06/04/2020 13:31
gesloten discussieRe: waarschuwing nepnieuws. Nieuw Jan 06/04/2020 13:51
gesloten discussieRe: Leesvoer Nieuw Nico Tine 06/04/2020 15:21
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Nico Tine 05/04/2020 14:29
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 05/04/2020 18:52
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw cdw057 07/04/2020 13:37
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 09/04/2020 19:38
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw fernoi 13/04/2020 10:25
gesloten discussieRe: leesvoer Nieuw Leon 13/04/2020 14:00
gesloten discussieLeon en zijn ‘dat_veranderd_alles’ Hoax-wijzer. Nico Tine 13/04/2020 11:50
gesloten discussieOproep aan de moderator Nieuw Nico Tine 13/04/2020 15:52

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Deze discussie is gesloten.