Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing.
Gepost door: Leon ()
Datum: 09 april 2020 19:19

Nico Tine Schreef:
Voor de goede orde, ik> distantieer mij verre van extreem rechts en al
> haar gedachtengoed.
>

Je bent appels met peren aan het vergelijken Nico Tine en speelt ook de vermoorde onschuld.
Het is een heel verschil of iemand talloze berichten zonder uitleg plempt die afkomstig zijn van reguliere bronnen zoals Volkskrant, Trouw, Telegraaf etc. etc. Deze komen allen niet voor op de hoax wijzer.

Echter in jouw korte aanwezigheid op dit prikbord komen je bijgevoegde bronnen Niburu, Ellaster en E.J Bron tot nu toe wel specifiek voor op de hoax wijzer en dat veranderd de zaak.
Alleen al het simpele feit dat jij van dergelijke sites je info vergaart zegt al genoeg.

Het artikel met betrekking tot Beate Bahner kom je ook tegen op andere sites. Niet veel maar ze zijn te vinden.
Dit is er eentje..

[www.heidelberg24.de]

Vreemd dat je dan niet naar andere sites verwijst. Ik zal het je vertellen, zo vreemd is dat niet. E.J bron is jouw geliefde infobron.....waarop het lekker grasduinen is, niet??

E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website. De inhoud van hun artikels focust voornamelijk op extreemrechtse onderwerpen zoals vreemdelingenhaat, islamofobie en eurofobie, maar ook op een overdreven nadruk op "vrijheid". Verder publiceert de website paranoïde complottheorieën over de fictieve Illuminati en New World Order, alsook de ontkenning van klimaatverandering en de promotie van kwakzalverij. Hoewel de website zich omschrijft als een verzameling uit het Duits vertaalde artikels, bevat de blog ook verschillende zelfgeschreven artikels, van extreemrechtse auteurs zoals Martien Penninck, die zich in 2012 nog associeerde met Anders Breivik en een aantal politici de dood toewenste omwille van hun politieke voorkeur. 

[hoax.fandom.com]

“Voor de goede orde, ik distantieer mij verre van extreem rechts en al haar gedachtengoed”.

Hoezo, ik distantieer mij verre van... Hoe komt het dan dat je E.J. Bron als info site hebt??? Daar snap ik nu eens helemaal niks van en toeval bestaat niet...

Het is verder niet van belang wat jij van jezelf vindt, jij kan veel van jezelf vinden. Uit je postings en de bijgevoegde bronnen blijkt een heel ander verhaal. Een kleptomaan vind van zichzelf meestal ook dat hij nooit jat.....

Je staat toch zeker achter de berichten die je plaatst, althans dat mag ik toch aannemen..

Ik heb toch eens even dat stukje proza doorgelezen van Niburu.co wat jij geplaatst hebt en daar wat kreten uitgepikt.

Dat vriend Victor Orbán de Hongaarse grenzen in het slot gooit voor de zogenaamde vluchtelingen (lees opgedreven islamieten die Europa moeten ontregelen)

zionistische nepjoden ofwel

maar ook om George Soros, zionist en nepjood en filantroop die alles en iedereen steunt die wil opstaan tegen de blanke suprematie, tegen de geschiedenis, taal, cultuur en folklore van West-Europa (stammen Israëls) is en dat wil bezoedelen (denk aan de ‘swartepieten-kwestie’) versus Victor Orbán, de premier van Hongarije. George Soros is op alle fronten actief als het gaat om de vernietiging van de macht van de blanken... omdat de dommerik gelooft dat de ‘joden’ het uitverkoren volk zijn.

En dan zeg jij dat je je distantieert van extreem gedachtegoed. Grapjas. Voor mij ben je een klassiek schoolvoorbeeld van iemand die het rechts-extremistische gedachtegoed een warm hart toedraagt in welke bocht je je ook wringt …. en waar niet genoeg voor gewaarschuwd kan worden.

wat mij het labeltje ‘extreem rechts’ oplevert”

Hier heb je nu eens groot gelijk in, dat labeltje heb je dik verdiend.

Jij en ik zullen nooit vriendjes worden.

Leon

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtDonald Troemp Nieuw Jazmin 08/04/2020 12:58
berichtRe: Donald Troemp Nieuw Jan 08/04/2020 19:52
berichtRe: Donald Troemp Nieuw Süvöltő 09/04/2020 12:29
berichtRe: Donald Troemp : zie zijn laatste bericht ! Nieuw A.R 08/04/2020 22:48
berichtRe: Donald Troemp : zie zijn laatste bericht ! Nieuw Nico Tine 08/04/2020 23:30
berichtSorry Nico ea mogelijk een vergissing. Nieuw A.R 09/04/2020 07:16
berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing. Nieuw Nico Tine 09/04/2020 09:22
berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing. Nieuw A.R 09/04/2020 12:01
berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing. Nieuw Nico Tine 09/04/2020 12:08
berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing. Nieuw A.R 09/04/2020 13:48
berichtRe: Sorry Nico ea mogelijk een vergissing. Leon 09/04/2020 19:19

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)