|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Petitie voor terugkeer Donald Troemp Veel beterschap gewenst. Gepost door:
Fon
()
Datum: 27 november 2020 00:02 Fons ik snap er niks meer van....Je geeft je naam gewoon voluit op dit prikbord. Donald Troemp is hier met veel toestanden vertrokken en heeft daarna een eigen besloten facebook pagina opgericht. Jij hebt op dit prikbord dit alles bewust meegekregen of niet soms en hou je je nu va de domme?? De Donald Troemp van dit prikbord die jouw geholpen heeft is dezelfde Donald Troemp die de besloten facebookpagina heeft opgericht. Dat kan ik nog terugvinden zo moeilijk is dat niet. Jij bent onder je eigen naam ook lid van dezelfde besloten facebook geworden nadat Donald Troepm hier vetrokken is, dat is wel heel toevallig en nu ga jij vertellen dat je niet weet dat die Donald Troemp dezelfde is als die hier op het prikbord aanwezig was?? of dat jij dat niet meegekregen hebt op die besloten fb pagina van jullie?? Wanneer ene Anat met het verhaaltje komt dat die Donald kennelijk ernstig ziek is dan kun jij dat toch makkelijk verifiëren op die besloten facebookpagina van jullie?? en ga je toch niet hier beterschapswensen doen?? Vreemd allemaal. Of ben je gewoon op fb lid geworden om mee te kunnen gluren zonder zelf actief mee te doen??? Jij kunt het verhaal van Anat ( of iemand anders die ook in die besloten fb zit ) controleren op waarheid en anders geloof ik geen snars van die hele Anat....die is in mijn ogen compleet gestoord.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|